hati kembali tergugat.

bismillah.,

hahahaha kelakar pula rasanya tajuk di atas ini. bukan apa, tapi memang betul. hahaha

tadi..bukak twitter fahrin ahmad. ni dah sebab bosan punya pasal lah ni. sobs2 haha. malas lah nak baca tweet2 dia, makanya saya pun membukalah gambar2 dia. Ya Allah, banyak pula gambar Wan Hafizol Bin Wan Omar yee disituu. sobss. (hensem pulak tu)

haihh..dah lah dalam proses mahu melupakan fizo. aicehh..macam dia kenal aku. HAHA. masa dekat kg smlm, tv sentiasa terbuka channel satu dan 2 je. biasalah atuk2 nenek2. takkan nak bukak AXN kot.. -.-

adalah iklan cerita2 tu..,t'pampang pulak gambar fizo. saya diam je la. yela dalam proses mengubat hati kann..gambar fizo ke ape ke ..persetankann..! HAHA yg tak boleh bla nye, aqil la! boleh pulak dia lompat2 atas kusyen sambil jerit "yeayeay paksu! yeayeay paksu!" makanya, saya pun buatlah pandangan pelik dekat dia.., dia boleh cakap

"paksu lah tu! kat tb tu! paksu! yeayeay!!(sambil lompat dan tunjuk2 arah tv)"

mann, apa yg telah aku ajar ini? ouhh tidaaakkkk!

p/s: to future not-fake-paksu aqil..,maafin ya pak..udah ada paksu sebelummu. hikhikhik.

best jugakkan kalau dpt org yg sarkastik. keh3. sudaaaahhhh..gi main dalam kolam renang husna oiii!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam