when the time has come :)

bismillah.,

semua dah gerak. sayu. kalau sayu..mesti jadi rindu. kalau rindu,mesti teringat kisah lalu. kalau teringat,mesti nangis tak berlagu. #eh hahaha

sorg2 bergerak pergi. form 6 dah. unikl dah. upm dah. matrik. uwaaaaa wa rindu sama semuaa! 20 gene lagi..kenangan terindah tak payah cakap la. dulu bising. dulu selalu merepek. dulu kadang2 aku rasa annoying..sebab tak sampai 2 saat ada je notifocation baru. erghh. tp sbnrnye itu lah yg wa rndu. *sambung nangis*

dulu..mesti dieorg nak tgk I jadi model lah. jadi penyanyi lah. jadi pelakon lah..dekat depan pintu musolla tuh. cerita2 pasal kim lah. ngumpat pasal fizo lah. berangan pasal alep lah. ehh? hahaha

aku tak rasa apa2 nak masuk kuis ni. sbb bg I (cehh I tau!) bg I kuis ni sama je mcm smakl. tade mende pun yg berbedaaaaa. kalau org lain..mungkin ada culturre shock sikit kan..atau mungkin ke arah yg lebih baik. tp..saya rasa kuis ni sama mcm smakl.

kawan? saya tahu dan saya yakin saya akan jumpa kwn yg lebih baik dr korg. hehehe gila kejam statement aku. tapi percayalah..korg lah yg terbaik. mungkin satu hari nanti aku terlupa korg ke..maafkanlah aku..sbb mungkin pada masa tu I dah bajet retiss ke? siapa tahu? huahuahua!

sekarang..facebook dah semakin senyap. almaklumlah..facebook aku ni ada friends budak baya aku je. kalau ada umur lain tu..kira mereka special di hatiku lah. hahahahhahaha. pon boleee.

twitter masih lagi bising. mungkin dsbabkan sekarang dunia dah maju. so..kwn2 I bertwitter menggunakan fon je senang dan pantas serta efisyen! tp aku tak paham knape org kat sabah tu tak on2. jumpe awek penan leteww..eleehh malu nak ngaku pulak ;p (eh salah tajuk.maaf)

tp kadang2 je bising. sebab semua sibuk. dgn mggu orentasi lagi. dgn kuliah lagi. dgn mncari abe2 hengsem lagi. hahaha

wassap. ya Allah. ada satu hari tu..tak berbunyi langsung. gila tak gila. selalu ada je org mrepek. mungkin hari tu semua sayu. yelah masa malam ahad tu..aku nangis pon over kau tahu?! padaha aku ta msuk pon lagi. hahaha

snyp gila wassap. drpd plitivipib la..drpd kwn2 skola rendah la. drpd spe2 je lagi. semua senyap. tahu?! senyap. tak menahan..lagi ah aku nangis. perghh.

rasa macam ahh rndunya zaman aku sekolah. tapi tak rindu sgt masa form 1 form 2. semuanya bermula form 3. masa semua dah mula rapat. lagi2 form 5. yiahhhh rndu gila. betul lah cakap org..zaman skola paling best. memang!

mungkin aku yg terlebih rasa rndu. yelah sbb dah lima tahun and satu hari tu 24 jam b'kepit ngan dieorg. jd perasaan tu lebih sikit lah berbanding dgn budak yg tak duduk asrama. kalau ada masalah kat rumah..mesti tak sabar nak balik asrama. sbb nanti dapat cerita kat kawan2. wahhh itu adalah perasaan yg seronok tahu?! dapat luahkan semua. kalau gosip..apetah lagi. muehehehe lagi2 masa chat ngan kim kan??? hahahahhahaha

masa dah akhir form5 tu..semua dah tak fikir peraturan dah. langgar je sume. aku yg takut2 ni pun ikut gak. ahaks.sbb tu spm dpt brape ketul je A. hahaha

gaya semua mcm anak bujang. ulang suara. anak bujang. ermm mungkin bila dah masuk U nanti semua kmbali kpd fitrah kot. kembali menjadi anak dara. hehehe. aku? tggu kawin ahhhh! haha

ermm ok lah. nak pergi tandas. zohor dah masuk. eh aku dah mandi ke belum ek. *sambil bau rambut* ouh dah2! haha sbb wangii je..

papepun all the best semuaaa! jangan lupa aku. tapi kalau aku lupa korg maaf lah ye. aku ni banyak mkn semut sikit. keh3 mungkin masa tu aku jd retiss tak popular kann.ahaks. kahwin nnt jgn lupa jmput aku. bgtahu awal2. sbb nnt na save tarikh kwin korg dlm diary. nnt tade lah clash dgn mana2. haha

nanti gmbar korg aku letak nama siap2. seriusly aku takut gak kalau terlupa korg. korg mana bole lupa aku. I kan antara manusia unik kat muka bumi ni. hehehehe

ok! gerak dulu! assalamualaikum!


eh!! sori salah masukkan gambar pulak. nnt org mesti ingat aku sangap mamat atas ni..naaaaaaah manaaa adaaa. puii! janji melayu! puii! hahaha I nak msukkan gmbr sweet ni! tadaaaa


love yea!

Comments

  1. tsssk kau buat aku nak nanges ah cunanaaa D;

    ReplyDelete
  2. jgn sedih2....di depan sana terbentang hamparan merah dengan keluaraga berdiri kiri kanan dengan senyuman bangga...hanya kita tidak nampak kerana Allah mahu kita berusaha. Percayalah, ada cahaya terang yang menanti di depan sana.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam