go go go putrajayaa~

bismillah.,

oola! seperti yg semua sedia maklum..23 mei 2012 hingga 27 mei 2012 akan diadakan hari belia negara. ecehh saya sebagai belia negara menjemput anda semua. cuttt!



sebenarnye nak ajak kawan2 kitew g sana. saya,ena dan nadia akan pergi pada 24 hari bulan. jadi saya mengajak kawan2 saya g sana pada 24 haribulan jugak. saya ajak kat sini..sbb nanti tade lah org nak sentap2 kan. hew3. jadi secara keseluruhannya..jom ah g ramai2.

enggak pape kalau tak ikut. sebab hari belia ni lama. sampai hari ahad. jadi awak semua boleh pergi dengan family masing2.

dekat sana ada macam2 aktiviti. and dia tertakluk kepada tarikh2 tertentu. macam 23 haribulan ade ape..24 ade ape..ha mcm tulah. saya pun ta tahu sgt. saya g sana sebab kakak ipar saya ajak. then depan booth kakak ipar saya ada booth fizo omar. jadi alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan. haha #eh betul kan peribahasa tu?

ouh lagi satu,tak silap saya ukiss pon ade. kpop eh tu? ha tu la..jpop pun ada..btw,jpop tu ape? jepun eh? tapi ukiss tu bukan pada 24 hari buan. ermm 26 kot. entah

larian2 seperti fun run dan juga ekiden run pon ade. permainan extreme. dan macam2 lagi. dia macam hari kantin skola yg besar besaran punyaaa! eh?? hahaha

kalau nak lebih maklumat lanjut boleh klik disini => hari belia negara 2012 atau bole ikuti twitter hari belia negara => twitter hbn ha kau..besar2 gambar najib kat situ. gah2. berbulu je korg en.

jadi saya ajak kwn2 saya..SEMUA dorm E, SEMUA group sengal wassap , SEMUA group bbm, SEMUA kenangan terindah, SEMUA 20 gen agar pergi pada 24 haribulan tu.(utk crush yg hensem jugak!) sbb dapat jumpa sayaa, zarith zuliana ngan syahira nadia! haha mcm artis je kiteorg nih!

pengangkutan tu yg lemah tu. saya bg cadangan..ape kata awak naik erl. then pick up teksi g situ. ckp je kat pakcik teksi tu tempat hari belia. kalau satu teksi 4 org..tadelah mahal sgt kan? pape tanya saya di sengal bbm atau twitter. hahaha


Tempat : Jalan di antara Bangunan Ikhlas dan Jabatan 
Audit Negara (Putrajaya)


kepada zairin zulaika dan juga tun amalina => jgn jeles. kami sentiasa mengingati anda di sana. sila berorentasi elok2 yee..muahahahaha

ok itu saja maaf sebab kene ajak mcm ni. saya tak tahu mcmne. sebab kami akan pergi pagi2 buta tu ikut kakak ipar saya. kalau nak follow..pukul 6.30 dtg terpacak dpn rumah saya. amacam? lgpun bnde tu start lambat. maybe kteorg duduk ofis kakak ipar saya dulu.

sebagai belia negara. marilah kita sama2 memeriahkan karnival tersebut. sbb tahun ni dia nak kumpulkan 2 juta belia. tahun lepas sejuta. aihh mcm lah bnyk sgt belia kat negara ni ==' alih2 muke org yg sama je dtg hari2 hahaha

ouhh so hot today. eh tiba2. haha adios!

love yea!

Comments

  1. Alhamdulillah, awak dpt kakak ipar yg sangat baik.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam