ahaks. cerita putrajaya.

bismillah.

hello! saya dgn kwn2 saya dah pergi putrajaya! ahaks! tak delah na bangga sangat. saja nak bgtahu. haihh korg ni ortodoks ah. #eh tiba2. haha

pergi sana semata-mata fizo tau.bhaha bapak fanatik ena ngan nadia ni. -.- nampak artis lain buat dek je. nak gak fizo! hahaha

tp tak jumpa fizo pung. ermm enggak papa. saya tak kisah. *padahal dah dpt on the phone.sbb tu tak kisah hihi*

saya rasa jodoh saya dengan dia jauhh la..ermm tape lah. tak nak minat dia over dah. haha sbb kalau saya jd adik dia, saya tak suka ada org minat abg saya over2, rasa mcm menyampah. rasa mcm 'err gedik ah' haa! mcm tu. hehehehe *aku letew*

nah amik gmba comelss kami!

tadaaa!




hamboii..over kau nyahh!


ok. ni muka bahagia sbb dpt tgglkan num fon utk fizo =='



muka2 lepas kene ngorat ngan abe askar.


ha! muka2 bakal peguam ahh.



muka2 kepenatan. yelah cuba korg bayangkan dr kol 7 pagi keluar rumah. balik rumah pon pukul 8 malam. acano tu??



sebelum balik..bai bai cayenne..nanti su ena ngan su ira dtg lg ea..=='


ouhh nak ucap terima kasih sgt dekat yenna ngan nadiod ni. sbb temankan I! ahaks..terharu titew..time panas2 tu..time muka berminyak sume tu..semata-mata nak tggu fizo. aihh superb ahh korg! tp alih2 tak jumpe gak. ermm tape lah. tak rugi pon. dpt spent time ngan korg pun lg besst!!

dan saya pun tahu kalau adik bradik saya yg lain ada,mereka pasti buat prkara yg sama sprti ena ngan nadia buat. mereka kan syg saya ;) kami kan adik beradikk.haha

hari sabtu pun pegi gak.ngan sdare pulak. aihh ari sabtu ni yg lemah ni. ramai nana manusia! dah lah aku jenis tak suka pegi tmpt2 mcmni yg panas + ramai hamba allah ni. rimas u know! lepas tu lagi bnyk artis. haihh tp tetap ta pndg jugak! sbb tujuan yg sama. fizo ==' 

dr malam lagi dah berdebar. nak pergi ke tak..asik teringat ust abduh ust hamdi ust sani je. gilaaa baik aku. ahaks! pn rafidah tayah ckp ah. asik terngiang-ngiang pesanan dia. msg hani..kata hati tak sedap semua. tp sdre aku suruh teman.

hani ngan wanie balas msg. kata.. 'tman je sdra awk.awk dah jnji dgn dia. bhve urself.kalo tak betul jgn ikut. u're a big girl now.'

hari sabtu jumpa fizo.dr jauh.tp ta amik gmbar. sdre I yg pegi amik gmba. aku tggu dr tepi je. bajet mcm fizo na dtg dekat aku.wuwuwu T.T 

the rest is history...

amik lah gmbr ni..



nampak tak ramai berebut. aku tgk dieorg pun aku mcm =='. haa cuba bygkan aku rebut skali. hamboii! nyampah mak! haha



saya jumpa ramai org dekat sana. pebagai gelagat. macam2 ragam. b'bagai kerenah. fesyen tayah cakap. sosial? haha apa yg penting,kita tgk..kita ambil pengajaran. bukan pandang mereka dgn pndgn jijik atau pndgn tak puas hati. Jgn. islam kan indah? walaupun saya tak sempurna, tapi saya tetap bersyukur dgn kehidupan saya. sekurang-kurangnya saya ada asas agama. saya ada kwn2 yg dpt mmbantu saya jika saya tersungkur. betul. saya bersyukur. terima kasih ibu ayah. :)

ok! habis dah cerita saya. daaa~

love yea!

Comments

  1. sy pun ada kt stu jugak..tp bertugas maklumlah kerja kat putrajaya, ahad tu baru dpt tgk gerai2.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam