kosong (bukan lagu najwa latip)

bismillah.,

hey hey hey! uolss! hehe eja nak rempit aje eh. ms mercedes nmpk ni matikk. penat2 dia aja selama sebulan. haha

post untuk tun dan kebanyakannya untuk eka dan kebanyakan lagi utk kawan2 saya yang nak masuk U. disebabkan Tun dan Eka antara manusia terawal yg akan memasuki alam universiti ini, maka nama mereka special sikit. hew3!

walaupun saya tahu Tun ta smpat baca. tapi saya nak tulis juga! kisah hape haku! belog hakuu! haha

utk Tun..selamat berjaya nun jauh di perantauan. segala kenangan kita akan kukenang. ecehh nyampah! masa pergi kelas eng hari last tu..saya sayu dah. sebab selalu ada tun nak naik lrt sama2! tapi,hari tu saya sorg2 aje. huk3 rasa sayuu je. nasib baik saya tak layan sgt perasaan sedih+nak meraung tu.

kalau malam2 pulak mesti ade je keje bodoh kitaprg buat. lepas tu nnt die akan telefon. pastu gayut punyalah lama. free kan telefon rumah ke telefon rumah.haha lagi2 kalau pasal alep. wuuuuu rindu tahu!

tapi takkan aku na tunjuk aku cengeng pulak. aku kan kawan yg paling memberi smgt kpd kwn2 lain walaupun ta nampak. eceh puji diri sndiri yg tak bole bla tu! hahaha nnt kalau aku nangis,mesti tun nangis. so, kita buat biasa2 je. bukan ta jumpa pun. nnt jumpa ea. bbm ade whatsapp ade. ha kauu! hamik hamik!

ermmm saat2 macam ni lah saya teringat masa2 form 5. masa2 kita semua bersama. masa2 kita tak hargai pon masa2 tu. wuwuwuwu..rasa nak ulang tahuuu!

eka sayaaangg.,

jangan stres2 isi borang and uruskan segala bagai tu. jangan..mula buat segala benda dengan bismillah ye sayang. in sha Allah, allah permudahkan ;) awak masih ada kami ni. kami masih di sini untuk berikan sokongan. utk bersama-sama awak uruskan segala benda.

kadang2 nampak je kita tak pedulu dgn awak,tapi sbnrnye kita tak nak kacau awak. kang aku buat lawak bodoh kang lagi stressss kau. hahaha. so jangan gitu ye kawan. buat elok2. awak untung. sbb dapat uruskan semua benda masa kawan2 wujud lagi sekeliling awak. kita nanti?. huk2.

kosong. semua org dah masuk U. semua dekat hostel2 mereka semua. saya yang terkontang kanting nanti uruskan segala bagai. nasib baik ada aifa. ade jugak lah peneman. lambat lagi saya masuk. dan masa hari tu takkan saya nak kacau awak semua. mungkin masa tu awak tgh orentasi. penat. atau mungkin awak2 semua tgh prepare untk test2 awak semua. atau mungkin awk semua dah start belajar. in sha Allah saya tak akan ganggu. huuuu sayu pulak.

ok eka?! nanti dekat sana jgn pasif! cuba bercakap. rendahkan ego! buat kawan dgn semua org. walaupun org tu pandang kita semacam. jgn main hati dgn lelaki.! awk kan dah kuat. dah b'latih selama lima tahun kan. awak boleh hadapi semua tu. tayah fikir apa sgt. kalau stress jgn pendam. tepon aqish..tepon maza. lepaskan. kalau ta dpt..tepon aku pun tape. haku ni haa! masuk berjemaann lagiii! huh.

kwn2 semua. post lain lah ea. saya lapar. nak pergi makan! haha. eh lupa. sebelum tu amik gamba2 kami bersama ni. hew3!





ahhh lepas ni dah berkurang dua org tuk layan gedik aku. tuk jaga aku. tuk bela aku walaupun aku buat salah! ahhh mennn hate hate hate! (ok tayah na hate sgt lah kannn!) 

pesanan aku, jangan sesekali lupa kawan sebelum ni. kalau ada kwn yg lagi baik pun..anda berdua dilarang melupakan kami. kerana kami adalah yg terbaik! hew3!

from me...with love..

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam