perangaiii....

Bismillah.

Perangai tak semenggah. Baru sampai rumah dan membersihkan diri drpd arak dan juga anjing yg super duper sopan santun kalah aku, terus update belog. Puih.

Pertama tamanya, saya ingin mengucapkan ribuan kemaafan kpd manusia2 sekeliling. Yela. Rasa mcm tiba2 kecoh pulak ai pegi hk. Hong kong je pun. Bukan switzeland. (Eja?) Takpe2. One fine day. Hhahaha.

Bukan apa, kali ni pergi dgn kwn2. Dan dah mmg jadi adat tradisi lah, kwn2 yg tertinggal tu akan kecoh ye? Uish jemah sgt kiteorg. #Bebigels.

dan, aku malas tulis dah. Ngantuk dah sampai. Ahahaha. Pukul 2.30 kot skrg. Nak ckp jet lag tak jugak. Masa sama je. Hahaha. 4 hari je pun. Bukan 10. Uhui.

Dan nnt bila jumpa, tolong jgn jd kurang asam yg tak tahu malu ye. Buat makluman semua, saya tak belikan souvenirs (eja?) pun. Sbb...pnjg cte dia.

Mula2 nak belikan utk crush. Lepastu bila pikir balik, eh, kang beli utk crush, org tahu lah crush aku sape. Tayah beli ah. Dan sampai sudah, utk kwn2 pun aku tak beli. Pfft. First time tak beli cenderahati. Rasa macam gah sgt. Motif?

Apa yg aku merepek sbnrnya ni? Ke aku tgh mamai? Eh dah lah. Babai.

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam