di atas bumi ini..ku berpijak!

bismillah.,

disebabkan sekarang aku kata title kena lagu, so layan aje diri ini.

korg kenapaaa? minggu ni memang minggu mencapub belog aku beramai-ramai di twitter eh? tak habis sorg, sorg. lepastu yg lain pulak. pfft. nasib baik I dah buang link belog dekat twitter. kalau tak lagi lah malu *nangis* mulanya aku buang sebab, setiap kali org jumpa aku, dia ckp, "kita dah baca blog awak." awak, kita malu. tolong jgn cakap wak. awak baca senyap2 je. kita tak halang.

rasa mcm nak delete post2 yg tak berguna kan..(kalau mcm tu delete je lah blog ni.semua tak guna.hahaha) ahh.hahha. biarlah. malas. sekrg ni, aku suka menulis je. aku nak edit2 semua tu, aku malas. nak buat background baru pun dah tak reti. buta IT lah katekaannn..sobs.

lupakan kisah blog. tp kita rasa, korg hanya mmbuang masa bila baca blog kita ni. tak ada yg berguna pun. semua pasal kisah hidup kita yg dijalani setiap hari. lain lah kalau kau suka stalk aku. tak pun, suka aku. kan? tak? hahahaha.

positive sgt tu husna. hahaha. sekali ada org jawab, "ahh sebab tak suka kau lah, aku baca blog kau!" errr? ade ke? hahaha. peringatan utk diri sendiri..., aku pun tak suka semua orang (maybe dalam 100 org, aku tak suka 5 orang) jadi aku tak boleh harapkan semua orang suka aku ;) haa gitu.

okayh. sekarang nak plan baki2 cuti ni dgn sebaiknya. cehh bila dah tggl baki, baru nak plan. apedehal? hikhok.

disebabkan minggu depan minggu akhir cuti, jadi minggu depan lah yg nak buat semua benda.

utk pengetahuan semua, aku dekat rumah, memang tak buat apa-apa. hahaha. tak kerja dan tak menyibukkan diri. cuma melayan kerenah anak2 buah ataupun mereka yg melayan kerenah aku. shopping pun tak sangat. (opss tp shopping on9 banyaak!) hahaha. instagram ler ni..jahat! suka tunjuk gmba baju2. hahhaha.

so, mggu dpn nak beli brg keperluan kolej. duit mara ada sikit lagi. habiskan dulu. hahhaa. utk alat tulis tak perlu rasanya. sebab kakak ipar kita dah belikan masa asasi dulu dan bertahan sampai skrg. haha gila bnyk dia beli dulu.

lepastu nak beli tudung. hahaha. itu jgn tanya berapa. kang kalau aku cakap, nak beli 2 sampai sana aku ambik 4. so, tak berani nak ckp apa2.

itu je lah. mggu lagi satu, kita enjoyyy!!

selamat malam!
kita rasa kita dah bertuka 360 darjah lah. ermm sebab bila kita tgk cerita korea, kita senyum2. bila tgk cerita sedih mata kita bergenang air mata. ermmm...husna yg dulu, sila kembali sebelum masuk kolej ye :)

post akan datang: what i spent with my mara's money :) hahaha.

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam