segan

Bismillah.

Kita nak bgtahu something ni. Tp kita segan. Macam mana ek? Hahahhahaha. K stop it.

Cerita dia mcm ni, dedulu masa aku form 5, hahaha cite2 lagho semua masa form 5 kan? Jahiliyah sungguh. Eleh mcm skrg kau baik sgt je husna. Ok2 sambung cerita.

Masa form 5 dulu, selain fizo  aku minat org lain jugak. Hahahaha. Kira dua dalam satu lah ni. Aku minat imammuda azhar tu. Hahahahhahahahahahahhaa. Kdiam. Alaaa...biasalah. masa tu tgh hot pasal imam2 muda ni.

Nak dipendekkan cerita, aku pun chat lah kat twitter dgn dia. Kah2. Gila tak tahu malu kan. Tp tak guna acc sekarang. Itu acc yg lain. Malu kot kalau org jumpa. Haha. Sampai dekat bbm pun aku add.

"Ni imam muda azhar betul2 ke tipu2?"

"Yg betul2 lah ni"

Hahahhahaa. Tak tahu malu kan...kalau ingat balik, rasa mcm nak nyorok bawah bantal je. Yela, skrg aku dah sedar lah. Aku dgn dia ni bagaikan langit dgn dasar laut. Dia baik, aku ni...hahahhahaha. gila kecewa ayat!

Lepastu mlm ni dia dtg Kuis, bg talk pasal merdeka2 ni. Lepastu aku balik cheras. Lepastu sentap sbb tak jumpa. Takde jodoh letew.

*makan kacang smbil scroll temlen twitter and facebook*

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam