sardin

Bismillah.

Skrg pukul 5.20. Entah apa entah aku nak merepek dekat sini. Tak faham dgn diri sendiri. Haha. Drpd smlm tak habis2 dgn perasaan diri sendiri. Ok dah.

Smlm teringin makan nasi lauk sardin dengan telur dada lepastubletak kicap. Ah sedapnyaa. Haha. Tapi disebabkan smlm rumah khaleeda ada buat open house, i mean rumah dia dekat parcel, jadi saya tak masak lah. Gaya macam power dalam bab masakan kan. Hahaha.

So, harini kita masak. Senang je nak jaga aku ni sebenarnya. Bagi sardin. Bagi cili api. Dah diam. Ermm bawang semua tu haruslah ada. Pfft.

Lepastu teringat perbualan aku dgn hilda.

"aku rasakan cuna, rumah kau nnt penuh dgn frozen food je. Kau kena beli peti ais besar lah."

"ehh. Mestilah. Haha  kurus sape kawen dgn aku. Pagi2 aku sediakan roti bakar. Tengah hari pulak aku masakkan nasi, goreng telur. Minum petang, makan frozen food je. Malam aku buatkan spageti. Senang. "

"hahaha. Lepastu supper makan biskut marrie cicah air milo 3 in 1! "

Hahaha. Bagus punya pikiran anak dara. Makcik2 yg terbaca belog aku ni mesti dah reject aku awal2. Jangan risau jangan risau. Nanti nak dekat2 kahwin nnt, saya belajar lah masak. Nak masakan apa? Thailand? Italy? India? Western? Nasi arab? Cunanaa bisa buat dong. Haha

Nak lagi senang, hehe duduk lah dekat dgn ibu ke dgn ibu/mak/mama dia(laki) ke..petang2 gi tapau makanan. Hihihi. Kan save budget. *larik masuk bilik sambil kunci pintu bilik*

hahaha.


Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam