jujurlah

bismillah.

tajuk macam nak buat confession ke ape je kan. hahaha. tak ada. tak ada. zaman2 confession semuanya sudah lepas. masa zaman SPM dulu. hahaha. kelakar bila teringat. tajuk ni diletakkan sebab masa ni aku tgh dgr lagu yg

jujurlah sayang aku tak mengapa...biar semua jelas tak berbeda, jika nanti aku yang harus pergi, kuterima walau sakit hati....


haa gitu. lepastu harini apa pulak masalah? haha. setiap kali hadap blog, setiap kali ada masalah? tak lah. harini ok2 sajaaa pak. ermm pak? nak bagitahu siapa sebenarnya husna? tak ada siapa2. *monolog dgn diri sndiri*

macam mana ek. ek. ek. johor sangat. haha. sabtu ni merdeka hoiyt. merdeka! haha. eksaited kenapa entah. maybe sebab ada openg house dekat rumah makcik kot. nak jumpa2 sedara mara, tu yg eksaited kemain. tapi.....

ada program. tak kisahlah pasal program tu, tapi janganlah buat masa cuti umum. agak2lah. kadang2 ada orang dah buat plan utk aktiviti masa cuti ni. tak faham lah kadang2. fikir lah utk semua orang. macam aku, aku tak kisah pun. aku ada kereta. rumah aku dekat. tak pergi open house tu pun tak apa. itu aku. kalau org lain? haaaa. yg jauh2 tu. entahlah. tak tahulah. tak kisah lah. ramai tak pergi, aku tak pergi. eh? cenggitu pulak. hahaha.

sekarang tengah lagu rilek brader brader rilek..main tepuk2 amai2. hahaha. kelakar. teringat video izzat dekat keek.

harini khamis, tak ada kelas langsung. sepatutnya ada satu kelas, lepastu batal. lepastu tak tahu kenapa setia sangat, aku dengan khaleeda duduk dekat kuis ni. sepatutnya petang rabu smlm dah boleh balik dah. nampak tak perubahan ketara tu. ouh no. haha.

apa motif post ni sebenarnya?


gambar ni macam cantikkan? hahaha. 

skrg tgh lagu..."luka luka luka yg kurasakan bertubi tubi tubi yg kau berikan cinta ku bertepuk sebelah tangan...cinnntaaa.."

ha! lupa nak cerita. khaleeda daripada smlm tak habis2 pasal kahwin dia. "indahnya kahwin..indahnya kahwin" tak faham ahkak. tadi, sibuk cerita pasal kena bayar yuran pengajian tu kan...

"khaleeda! aku tak dpt msg pun. ke aku tayah bayar ke cemana?"

"ermm entah2 kau dah kahwin.."

"hok mu..hahaha kalau dah kahwin pun apa kaitannya! takkan aku kahwin dgn anak rektor pulak..eh, mana tahukan.hahahaha"

nampak tak tu. dia punya pikiran. asik ke kahwin je. hahaha. lepastu bila aku bukak twitter, ada kwn aku tulis pasal dia taknak kawin selagi tak capai cita2 dia. tak lama lepastu ada org lain tweet, "kahwinlah jika kamu dah bersedia"

apa masalah semua orang sekarang ni?

tunggulah aku belajar buat sambal nasi lemak dulu, barulah kita borak2 pasal kahwin.sekarang, aku lapar. nak mkn nasi + tomyam. 

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam