nak buat gimana

bismillah.,

biar jelah. nak buat apa pun kan. dah terjadi. haha. yela. takkan aku nak hempas pintu, cabut tingkap baling kerusi pulak. dah aku yg lambat. salah aku jugak. tapi...ermm iyeke? hahaha. tadelah. tak ada salah siapa2 pun. malas fikir.

aku jenis yg,bila aku tak suka benda tu, aku tak buatlah benda yg boleh menyakitkan hati aku. kah3. contohnya aku tak suka bila aku kejut org, lepastu org tu tak bangun, dgn otomatisnya, esok tu, aku takkan kejut lah. itu contoh.

contoh lain, aku sakit hati betul bila tengok kim (crush masa sekolah menengah) rapat dgn perempuan2 lain dekat plkn. akhirnya, aku tak stalk dan tak ambil tahu dah lah pasal dia. haa gitu..(cuma,masa alumni tu, terjumpa balik pulak. eh?)

contoh lain, aku tak suka org suruh aku beli makanan bila dah tahu aku tengah penat. walaupun hakikatnya memang aku nak pergi beli makanan. dan secara fizikalnya, aku tak akan suruh org belikan mknn, kecuali kalau terdesak atau jauh sgt sesuatu tempat tu.

contoh yg terbaru, sekarang.

kadang2 kita tak boleh expect kan apa yg bakal terjadi. hoho. selalunya, kalau tengah2 sayu sedih mcmni, aku nak balik. pagi tadi, heboh kat semua org, aku taknak balik rumah mggu ni. nak buat mcmna. sedih gembira riang marah bukan kita yg kawal. hati ni, Allah yg pegang :')

nama je IronLady kan. tapi masalah kecik mcmni pun tak boleh handle. bukan tak boleh handle, cuma...perlukan masa. poyo je cakap makan besi hari-hari. hati lembik jugak. nak buat mcmna. besi tu jadi daging. tak jadi hati.

kan sebelum ni, aku cakap, kadang2 lari dari masalah tu bagus. dah berapa kilometer dah aku lari ni, balik2 jumpa lagi. mcmna? duduk kampung lah. main dengan boyfriends(kambing) semua.

kenapa rasa macam post ni tak best eh. hahaha. nak buat mcmne. update masa ni. tak ada selera makan pula... (tipuuuu!) aishhh kata pari-pari...

fighting!

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam