done! (part 2)

..........

masih lagi berada dalam sem 2. sem 2 ni, kami ada persembahan choral speaking!. haaaa...


ok. masa ni lawak sangat. sbb kiteorg dpt tahulambat. so kiteorg ada masa dua hari je nak berlatih. hari kamis dan jumaat. jumaat petang tu dah mula prsembahan. gila tak gila? hahaha. nasib baik persembahan. dan kalau nak tgk apa jadi, sila silalah tgk video kami. awal2 je pun dah lawak. ape benda tah bdak AiB ni. haha.

masa sem 2 kami rajin eksesais petang2 dekat tasik. mihmihmih. badan cergas otak cerdas!



mcm lagi sebenarnya jadi masa sem 2 ni. tak ingat. lost short memory. hahahaha.

semester 3.

final sem. awal2 masuk lagi semua dah sedih. apa baraaang. haha.
nak tgk gamba2 masa final sem? haaaa..semua dah tak memalu dah. semua dah bising dah. yang pendiam macam zuhri pun dah pandai buat lawak.

alamaakk gambar semua dlm fon. maaf. malas nak transfer. hahahaha. masa ni, semua dah selesa dgn kelas masing2. kelas lain aku tak tahu lah. tapi kami ye. siapa lagi yg sanggup layan kerenah perangai aku kalau bukan mereka.

budak2 perempuan. 13 orang. tipulah aku ckp kalau aku tak sayang dieorg. benda2 yg remeh temeh kadang2 membuatkan aku terharu. haha. walaupun Nampak je kadang2, kiteorg yg gila2 dan yg selebihnya tu, bdak baik...hakikatnya kalau dekat hostel, kami sama je gilanya. kalau berkumpul bertiga belas, kadang2 bukan aku yg bising. haaa nampak tak?




lelaki. 13 org ni. serius aku ckp, aku tak pernah rapat serapat dgn lelaki lain seperti aku rapat dgn mereka. aku ckp dekat bdak2 skola lama aku..kalau dibandingkan lelaki kelas aku dgn lelaki skola dulu, aku pilih kelas aku. walaupun kadang2 dieorg marah aku, tapi dieorg marah bersebab. faham? dieorg tak pernah buat aku rasa kecik. tak pernah buat aku rasa rendah diri.

tak ada sejarah hitam dgn mereka. kadang2 ada jugak aku nak marah dieorg. ada jugak tak puas hati aku dgn dieorg. tapi tak boleh buat apa. nak marah apanya kalau dieorg yg selalu bg nasihat. kalau dieorg yg selalu ada masa kiteorg ada masalah. nak marah apanya?

 
ok. next. korang. haha. aku faham perasaan korg. tapi percayalah. aku dgn dia tak ada apa2. hahaha. *gelak kejam* "kita suka dia, tp tukan cuna punya"....."kita minat yg tu, tp nnt cuna marah"...and bnyk lagi. dan2 lah pulak, sem ni dia ramai peminat.hahahahaha. cerita dgn bebigirls..semua gelak. macam2. tapelah, korg doalah, mana tahu tu jodoh korg. hahahaha. kalau lah. kalau la kan...kami sama2 suka pun..tak beerti kami ada jodoh. tapi hakikatnya kami tak ada apa2. hahhaha. geli pula. so, apa yg korg boleh buat sekarang, adalah doa. haha. In Sya Allah, Dia mendengar :)
 
aku nak explain dkat korg face to face. tp korg tak tanya terus dekat aku, mcmne aku nak explain. aku dgr pun dr mulut2 org. sbb tu aku ckp, dlm sesuatu perkara, don't assume. ask! haha. ok? hahahaha. 

esok kami semua nak masuk degree dah. dah berpisah. dah tak ada dah asasi pengajian islam B. dah tinggal kenangan dah. mana yg mcm bdak2 nya. mana yg mcm matang nya. mana yg mcm malas nak layannya. mana yg mcm kuat tidurnya. mana yg mcm kuat makannya. mana yg mcm ...macam2 lah! hahaha. I will miss them. no doubt. hari pertama masuk degree nnt, mesti akan terus rndu mereka. dah tak ada lagi bising2 dlm kelas. haihh. cepatnyaaa setahun. masa berlalu mcm tu je.



aku berharap, yg asasi tak sama kelas. tapi kalau sama kelas pun, aku tak kisah. hehe. cuma bagi aku, kita dah bersama selama setahun, gembira sgt. jgn rosakkannya. kalau lama2, nnt rasa mcm boring kan. faham tak? lagi pulak, kadang2 dalam satu perkara, kita perlu lari dari masalah. hahahaha. (cliché)




and that's all from me. saya amirahtul husna, asasi pengajian islam b, mengucapkan ribuan maaf daripada hujung rambut hingga hujung kaki, sepanjang perkenalan kita selama setahun ini. saya harap semua dpt memaafkan saya sama ada secara sengaja atau tidak. saya tahu perangai saya memang kadang2 annoying yg melampau. semoga awak semua jumpa kawan2 yg hebat esok. semoga awak2 semua dapat merasai lagi kegembiraan kita dulu. semoga awak2 semua tak lupa kenangan kita.. hihihi.yg baik itu dtg dari Allah, dan yg buruk itu adalah diri saya sndiri.

forget me,not!
XOXO, assalamualaikum :)

yang ikhlas,
maira khabri.

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam