alumni smakl lah!

bismillah :)

wazzup guys. haha. esok kita nak masuk degree. muehmuehmueh. k tayah batak sangat. -.-

first of all, nak ckp thx untuk semalam dan semalam. had fun with them. kalau pergi sekolah sensorg, mana seronokkan. lagi pula, kau ni spm teruk. hahaha. segan ah. bak kata ena, barang yg lepas jgn dikenang. layannkan. hahaha.

gi smakl, ada apa eh. malas ah cerita. haha. sama je semua. kantin asrama dewan. sama je. cuma dah ada susur gajah dekat musolla. dah ada tambah satu lg bangunan at padang tu. dah ada pondok pengawal baru. yg lain semua sama. and now smakl ada 7 bangunan. kah3. gila kecik. tape. sayang. haha.


 
 
mula2 semalam, pergi FRIM dulu. kakak nadia kahwin. rasa mcm dlm fairy tale kan..kat dalam taman semua. hahaha. kteorg yg jakun ni pun, tgkp lah gmba bebanyak. nama pun photo booth. haruslah tgkp gmba banyak2 dekat situ.
 
 
 
 
sebelum sampai dekat tmpat bersanding tu, kena naik buggy dulu. hahaha. Nampak tak muka jakun dekat situ. naik buggy nak gi tmpat kahwin? hahahhaaha. seronok tahukkk?!
 
 
and from there...whoossshhhh! to the smakl we go!
 
 
 
haaa...special kan..banner 'selamat dating alumni' terbentang di mana-mana. I pun jakun lagi. haha.. padehal baru 2 tahun keluar sekola. T.T
 
jumpa cikhu2. jumpa juniors. ohh aku dgn ena segan betul lah. kteorg masuk ramai2. bila dah masuk, semua adik2 serbu. yg aku ngan ena ni, tak ada org nak salam pung. sadis. tahulah dulu ahkak tak peramah, jgnlah mcm tu sgt. hahahaha.
 
pergi jumpa adik2 dorm. awhh awhh rindu rindu dorm optimis power!!. haha.
 
 
jumpa adik2 dorm, terjumpa balik kakak dorm. hekhekhek. rinduuu. nak tgk keknaz (nama glamour dia -.-) menari tgh dorm. menari korea. smlm tak smpat gossip pun. bdak2 dorm semuaaa dah berpecah. *nangis*
 
 
and last but not least,
 
 
jumpa mira :) nama kiteorg sama. sebab tu kiteorg boleh rapat. hahaha. dalam gambar ni sebenarnya ada dua motif. satu yg gambar kami berdua. satu lagi gambar coco krunch yg lama. sobs. tak expect lah dia nak dtg. bila dah trnmpk tu, kahkahkahakahakahakaha. k stop it. astaghfirullahal a'zim husna!
 
pastu dia pakai tshirt putih pulak tu, alaaa kita dah taknak ada dah crush2 ni. tapi..ni mengimbau je. hagahagahagahaga. ni aku tak prnh buat kat kuis lg lah. cuba dgr je eh aku cerita. haha.
 
kalau dulu, aku naik tgkat 4 (atas sekali) aras form 5..masa tu aku form 4. kalau tgh2 jalan tu, Nampak dia sedang berjalan ke arah sini, haaa..mau patah balik aku. kalau boleh rasa nak terjun je bangunan tu. itu satu.
 
yg kedua, kalau tgh jaga koperasi. (I koopian dulu. Jgn jeles. I jaga duit semua. *flips hair*) lepastu tiba2 dia dtg dgn kawan dia, dia mmg pelanggan setia koperasi. sbb first time aku jumpa dia pun dekat koop. haaa, kalau dia dtg, aku akan nyorok belakang pintu sampai dia pergi..sobs. nmpak tak tu. bangang nya dulu2. sampai kwn dia pun perasan. and sampai semalam pun kwn dia masih ingt lagi aku. aku segan lah mcm ni. tsk. yela. eksaited lah. crush pertama kot. HAHAHA. stop it husna. (panjangnya ceghita)
 
 
OMG! miss this name so so so so much! nama legend ni. hahaha.
 
assalamualaikum!
 





Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam