high school musical

bismillah.,

hellloooooo! *tepuk tepuk* here i am. at home. lying on the bed. like a princess. waiting for the food. ahaks. stop it husna. or can i say, waiting for the grapes. haha. ok ok ok. stop.

kita dah cuti. awwh :') walaupun umur saya baru 19 tahun. walaupun saya tidak bekerja lagi. walaupun saya tidak layak mengundi lagi, tapi, saya telah mendapat cuti from tomorrow until next monday. so? enjoyy! haha. <--- tak sedar diri yg badan belum fully recover yet.

kann. husna demam. kann? bukanlah nak ckp pelik. tapi...kannn. haa sebab tulah, saya taknak bagi badan saya terkena jangkitan atau penyakit apa-apa. sebabnya satu! kalau dah sakit tu, memang teruk. sebab saya jarang sakit. once, kau dah sakit. perghh. dua! uhukuhuk. saya takut makan ubat. i need 30 mins to eat one small pill. only ONE SMALL pill. ermm. kalau banyak ubat acemana? *pengsan*

masa saya tak datang kelas tu, masa duduk rumah sorang-sorang tu. memang melalak jelah kerja aku kan. kejap2 jerit "pergilah sakit pergilah!" rasa mcm tak tentu arah kan. haha. kalau ada org lalu lalang dpn rumah, mesti dia ingat ada hantu. *tembak* lepas kawan2 dah ada dekat rumah tu, buatlah kuat sikit. malulah dieorg tgk husna si powergirl meraung sebab demam. tak macho k. (psst psst. ni kte cte dlm blog je tau.jgn bwk luar.) haha. memang hari isnin tu, aku melepet je atas katil. itupun tak selesa. asyik muntah2. cirit birit. aku tak tahulah virus apa yg anak buah aku bg. hahaha. ahh!

housemates bwk pergi klinik. yg kelakarnya pergi dua klinik. tapi lupa amik mc. haa padan muka. kira ponteng lah kau. haha. petang tu, classmates masakkan bubur. tapi masalahnya, budak2 yg tak sakit tu yg mkn banyak. haha. pun bolehlahh korang. ok. habis soal demam. habis soal virus. alhamdulillah saya dah sihat. sikit. hahaha.

last week.

me : PRU lagi berapa hari?

khaleeda : ermm 7 hari.

me : ishh aku berdebar lah. siapa menang eh?

OMG! husna ckp pasal politik! come on!!! hello!!! hahaha. yela saya dah besar. 5 tahun yg lepas, saya tak tahu apa-apa lagi. sekarang, saya dah boleh menilai. walaupun saya tak boleh mengundi lagi. saya pun tak tahu, nape kali ni saya berdebar. tak cakap yg saya sokong kerajaan. dan tak cakap saya sokong pembangkang. tak mahu menjadikan blog ini sebagai blog politik. jadi majulah PRU untuk negara! hahaha.

masa sekolah dulu kan, ada belajar pasal politik2 ni kan. teringin sangat jadi SPR. salah satu cita-cita aku dulu masa tingkatan tiga. politik sangat kan husna. hahaha. poyos antagos!

tajuk memang selalu tak kena kan dengan isi? hahaha. hobi mungkin. tapi tadi baru lepas tengok high school musical 1. sweet sangat kan yg lagu together akhir sekali tu. tiba-tiba teringat asasi yg nak dekat habis ni. lagi2 tgk bebudak matrik dah habis. ahh. sedihnya. come on. ! haritu tak dtg sehari pun, dah rindu dekat semua org. mcmana ni? (lagi sekali saya ulang, ni cerita dlm blog je. jgn bwk luar. malu hokayh malu!) lepastu rindu jugak dekat adik beradik 20 gens. kenapa rindu ini sungguh menyiksakan? kenapa? hahahaha. mcm lirik lagu sangat!

p/s: ohh yeah. *garu kepala* aku tau kot. tu kene hack. entah. instinct.

p/ss: and dear(s) , i'm touched. thanks :)

jumpa lagi! *maklumlah cuti lama. banyak gilos post nak buat* hahahaha.

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam