inikah dinamakan cinta.?

bismillah.,

supposedly, today, fatin and me will go to pusat sains negara. tapi tiba2 parents dia tak dapat hantar. cancel lah sambutan hari jadi tu. lepastu aku tukar plan. nak gi shoppppinnnggg. haha. makin aku tua ni, makin suka pula aku shopping. hihi. lepastu pergi shopping sorg2 rasa heaven gila. sebab tade org yg akan membantah ttg apa yg ingin kita belikan. belilah banyak mana pun selagi duit kau ada kennn..

balik rumah, tgk barang2 semua, nnt menyesal. "apa yg aku membazir ini?!" begitulah rutin hidup aku seminggu sekali apabila cuti menjelma. hahaha.

sedih tengok apa yg terjadi dekat lahad datu tu. eyhh saya concern okayh. cuma malas nak berkata-kata je. blergh. still ambil tahu perkembangan lah. apa yg terjadi. sekarang tgh buat apa. masih lagi. saya masih lagi sayangkan Malaysiaaaaaa!.

but one fact that i cant doubt is...their guy..tsk. are so handsome. wa cakap sama luuu.. filipino guy. yknoww..click thiss!.. pengsan lah mcm ni. nasib baik haritu pergi 4-5 hari je. kalau pergi sebulan. ermm berapa banyak crush filipina aku ade. lagi2 yg hengsom hengsom semua askar. semahtt sahngatt. muahaha. aippp husna. *tiba2 nyanyi lagu negaraku*

yela..malaysia tetap di hati. jangan lupa sedekahkan alfatihah kepada mereka yang sudah pergi. semoga mereka ditempatkan dalam kalangan orang2 yang beriman.

kepada yang masih lagi di sana, ayah2, abang2, adik2, sedara mara..semoga mereka semua dapat memperolehi kemenangan..*eh? mcm bola* semoga mereka dilindungi Allah. semoga mereka dapat pulang dengan selamat. semoga negara kita kembali aman. hidup malaysia! *nampak tak semangat aku yg berkobar-kobar ni*

kalau boleh, aku nak gi sana. tsk. tapi apakan daya. cuti aku tinggal lagi seminggu je. alasan semata. hahaha.

sayuu je semalam tgk upacara pengebumian tu. untungnya mereka..ramai org solat jenazah utk mereka. dulu masa dekat smakl, selalu jugak buat solat jenazah ghaib ni. kalau ada sesiapa kehilangan sesiapa..haa..kiteorg akan buatlah,lepas maghrib tu. kalau bdak2 lelaki yg mcm ehem2 alim sikit kan..ehem2..haha..dia akan cakap,

"marilah kita sama2 menunaikan solat jenazah ghaib ni. kita tak tahu masa kita mati nanti, ade tak org solatkan utk kita."

sentap tak sentap. bangun jugaklah kan. sejak aku dgr ayat tu, aku berusaha lah utk melakukannya kalau ada. tapi manusia..banyak alasan. haha lagi2 aku ni perempuan. malas nak bukak tudung lah. malas nak bukak stokin lah. macam2. ermmm iman senipis kulit bawang kennn. haihh..*geleng*

semalam, saya (eh tiba2 guna 'saya'. sopan gitu)  dah investigate someone. hehehe. ckp jelah stalk. tayah nak guna ayat investigate sangat -..- ermm tapi kan.. pusing2 balik2 aku tgk polis jugak. seteress makcik. sudahlah I taknak kawin dgn polis. tp, J (bukan nama sebenar) dia amik bidang kepolisan pulak. tsk tsk. apakan daya. cinta tak mengenal pekerjaan. hahaha.

klu dia..dia minat sgt haiwan. dia anak keempat. ermm ha tu je. tak boleh bg klu lelebih. ihiks.

ermm..hehe. tak boleh bgtahu siapa. nnt mesti korg gelak. mesti punya. kejam. korg is kejam. eh salah. kejam. korg are kejam. hahaha.yela..sekarang kan dah ramai letak gambar2 mcm ni...


haa korg doa jela kan aku dgn dia. tayah tahu sesiapa. aku tgh berjihad ni. hihihi. walaupun impossible. sangat impossible. tapi, kalau ada jodoh, tak kemana ye dok? mintak2, dia tak mcm yg lain. ermm. hahaha. inikah dinamakan cintaa?? (poyo je ni. esok2 jumpa mamat hensem dlm tv, kau lupa Ins. J ni)

sirius ni. mana ada aku menmain..*muka tegang*  pengsan lah mcm ni. ish. haha.

motif pengsan?

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam