so many questionisstaaa!

bismillah.,

hoiyt! hoiyt! hoiyt! perut tak berapa okayh ni. daripada 3 hari lepas lg. dia campur segala bagai penyakit. maklumlah perempuan. *rolled eyes* tu yg emo semacam kenn..hahaha. nak mntak tolong pun marah2 kenn.

no, haha its actually, aku tgh main game. pinggang tgh sakit time tu. HAHA. then suddenly, aku terjerit sebab main subway surf. dia gi langgar keteapi. sakit hati macik! gewam. haha. bila macam tu, tgk pintu kelas terbukak,suruhlah org tutup kan. nnt lecturers dgr. bising. tapi, salah aku lah. hahaha. maghah pulak . post sblum ni dah buang. ekekeke.

aku ni mmg jenis mcm ni. kalau tgh emo ke, bengang tahap 9463587 juta, aku mmg tulis je apa yg terlintas dekat hati. itu pun, aku ada cover2 baik lg. tak tgk yg aku tulis masa mmg betul2 marah tu. haihh. tak dapat kawal ye husna. my bad. sorry.

sekarang ni, dah okayh lah. dah balik rumah kan. hahaha. dpt main dgn anak2 buah. wrestling ngan dieorg. so mood pun dah okayh kebabomm! haha. malu pula rasanya, bila teringat tweet2 smlm. *tutup muka* ahhhhh...ermm bila sebulan sekali kan..hmmm mcm tulah. haha tetibe sedih tak tentu pasal. emo tak kene tempat. kannnn..ahhhh. hahahaha. and mcm aku ckp dkat post lps, aku mcm ade instinct dekat twitter masa lps kelas. haha. dia tak mcm selalu, scroll TL. tp aku terus type, carik.

mula2 okayh. kan, aku jwb dgn okayh kan? lepastu, titibe mcm sentap dgn ayat tu. hahaha. maklumlah jiwa masa tu tunggang langgang. sekali sebulan kan. hahaha.  ayat yg dibuat tu, tak betul pun. tu lah. lain kali ya bapak2..dont assume. ask. kitatak boleh nak expect, "ohh muka dia masam, dia tgh marah lah tu" tak boleh. kita tak tahu, apa yg berlaku. #peringatan utk diri sendiri.

tp aku respect ah dkat ain dgn khaleeda. sebab semalam, dieorg tak tegur pun berkenan apa yg aku tweet. like seriously, emo semacam kan tweet2 aku smlm. hahaha. ahhh malu malu malu. aku ni tak boleh org tegur secara berdepan. "kau okayh tak?" ha gitu. nnt aku malu. atau mungkin dieorg yg assume sndiri. atau mungkin mereka tak perasan pun apa yg berlaku. tak kisahlah. yg penting, aku malu. dan yg penting dieorg tak tanya. itu sangat bagus. muah.

ishh aku tgh malu ni. drpd smlm sampai tghari td, dia mcm kene pukau. unconcious. hahahaha. skrang baru sedar. Ya Allah, malunya. hagahagahagaha. segan pula nak pergi kelas. rasa nak ponteng seminggu. tayah eh? hahahahah. over kan? pastu rasa2, post sblum ni ada org smpat baca tak? stop it husna. ! hahaha.

bila bukak belog td kan,rasa mcm tak seronok. sbb tetibe ade cte sedih kan. no no no this is not so husna na na cunanana banananana..nananana taylor swift. eh? hahahahaha.

hari isnin ni pidato depan kelas. kenapa nasib begini? kenapa? maluuuuu..ahhhh. cikgu hensem pulak tu. eh? tak tak tak. cikgu tu hensem, tp menakutkan. pidato, org first pulak tu. kenapa nasib? redah je lah.....

korg ade bdak kecik dekat rumah? dieorg suka tanya macam2 kan. haha. aku nak jadi macik yg baik. makanya aku kene bersabar menjawab segala persoalan yg anak buah aku tanya. tapi kadang seteress jugok.

aqil : apa atas tu?

me : cicak.

aqil : cicak tu ape?

me : cicak tu binatang lah.

aqil : belatang tu kat mana?

me : kat mana2 ada. kalau kat atas tu, ada cicak.

aqil : kenapa dekat atas.

me : *tidur*


Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam