bukan taknak...

bismillah.,

hello. tadi saya dgn khaleeda dah pergi putrajaya. buat ape entah dekat putrajaya. pfftt *______*

kami tak sesat. heyyy kami tak sesaaatt! haha. boleh lah sesat sikit2. tapi keseluruhannya tak sesat. *applause*

 
masa ni baru nak mula pergi. ihiks. kami pergi jenjalan dekat ekspo buku tu. beli apa yg patut. tapi tak beli banyak sangat. sebab voucher tak dpt lg kann..hehehe. nnt dah dpt, sambung shopping buku! eeee suke suke. :)
 
haa..nak tahu tak kesinambungan cerita dekat twitter tu? yg pasal makcik tu cerita pasal jodoh. haaa! tips dia mcm biasa lah. semua org dah tahu. dia ckp,
 
kalau kita nak tahu yg 'dia' tu jodoh kita,org yg kita betul2 sayang, bila kita tgk dia, kita dah suka dia, lepastu kita tak suka sesiapa dah. ihiks. ermm bukan tgk dgn mata je. tgk dgn mata hati. hahahaha. aku pun automatically lah pandang abg dekat sebelah tu. lpstu mkcik tu tanya..
 
 
makcik: "ha,bila pndg lelaki tu ade rasa pape tak?"
 
me: "tak ada"
 
makcik: "haa mungkin sbb tu bukan jodoh kita."
 
me: (dlm hati) makcik..! abg tu bukan taste saya. cuba letak fizo ke. abg diploma/degree ke, ermm pilot ke. mau pengsan saya dekat situ. hahahahahahaha.
 
nak je aku ckp kat makcik tu...'makcik! crush saya baaanyak sangat. maknanya saya tak jumpa lagilah jodoh saya?' nasib baik aku tak tanya. phewwww.
 
lepastu dia ajar aku cara nak pandang seseorang tu. melalui 4 cara. fizikal, mental, ape entah lagi. tak ingat. aku cerita lah dekat kakak ipar aku dgn kak rahmah. then dieorg ckp,
 
"dik, kau bangun pun pukul 10. makan pun bersuap lg. ade hati nak kahwin awal?"
 
hahahahahha. nampaaakk tak?! aku bukan taknak kahwin awal. kalau ikut perkiraan umur, mmg dah boleh kahwin. nenek aku masa umur mcm ni, dah dpt anak 3/4 org dah. tapi......
 
woiytt..kau ingat kahwin tu main2 ke. main pondok2..kau jadi ayah,aku jd mak. kahwin ni benda besar kot. banyak tanggungjawab. fikir tu fikir ni. mannn aku baru 19. sembilan belas. aku tak sedia lagi. jgn ckp pasal kahwin2 dgn aku. kalau ckp menmain gedik2 boleh. itu aku suke. hahaha. kalau yg serius..ouhh no.no.no.
 
weyhh kalau ada makwe pakwe kapel, hantar msg sweet2 tu pun aku geli nak baca. haaa.. acemana tu? tapi..........................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
kalau jodoh dah sampai nak uwat cemana. ihikhikhik. kita terima qada' dan qadar. (datang dah gedikkk dia)  
 
 
haaa..yg tengah dgn kanan tu dah boleh kahwin dah. masak pun dah tip top. haa..cepat2. amik hati bakal pak/mak mertua cepaat. aku boleh je jd org tgh. ehh? hehehehe.
 
 
 
 
nak kahwinn dengaaaaaaannnn ustaaaaaazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!.maknanya kne jd ustazah. prgi sekola. mengajar..tup tup terjumpa, eh..hehehehhehehehe. (gedik) kbai.


Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam