why you do this to me,wifi :'(

BIsmillah.

Ermm. Tgh maghah ni maghah. Nampak?! Tsk update blog dekat fon sgt tak memuaskan hati dan sgt dibenci. Blerghhh! Entah knape entah tak boleh mkn Wifi kat laptop! I hatchuuu!. Ok dah stop.

Kita rasa macam tak sihat badan lah. Hahah gewdik tak? Kann. Tiap kali balik rumah,mesti ade je yg tak kena. Mengapakah? Haritu sakit perut sbb gastrik yg agak teruk ruk ruk. Kali ni mcm nak demam2 gitu. Tapi dia mcm tak lepas. Hahahaha. Faham tak? Dia macam nak demam tapi tak demam. Slalu dah mcm tu. Redha jela. Allah juga yg mmberi sakit dan Allah juga yg mnyembuhkan :)

Anyway, esok kita nak pegi cameron ron ron highlands. Yippi kai yay. ! In sya Allah. Harap semua dipermudahkan. :) sebab dari dulu lagi nak pergi cameron. Dah lama sangat tak pegi. Last pergi masa 7 or 8 tahun. Haa nampak tak betapa lamanya tu. Ihiks. Aku tak berapa suka sgt kalau jln ngan family pergi tmpt2 yg havoc2 ni. Mcm genting or something like that lah kan. Sbb sperti yg semua maklum, tmpt2 mcm tu aku gi ngan kawan2 je. Haha. Aku tak reti lah nak main and bergila-gila dgn family. Hhhaha.

Aku ni bukan jenis yg 'bdak family'. Boleh tahu kan. Haha. Aku slalu keluar dgn kawan. Kalau cuti,tak duduk rumah sgt. Kannn. Haha. But, bukan kanak2 liar ye. Saya anak manja ibu ayah. Harap maklum. So, i wanna spend my cherish time w my family by going to the place that we can have fun. Tmpt yg tenang. Tmpt yg tak hiruk pikuk. Tmpt yg yknow..., only us.

In sya Allah. Tak janji lagi. I'll buy all of you stroberiezzzz. <--- ejaan melampau. Kalau boleh nak beli satu kotak utk stiap sorg. Nmpak tak hati aku yg tulus lg mulus murni ni. To bukan apa. Stroberi cameron ni,kalau bwk turun KL nnt dah tak manis. Tu yg aku malas beli manyak2 tu. But it soke. Masam pun masam lah. Korg telan je nnt. Ok? Itupun kalau aku terbeli lah utk korg. Hahahahhaha.

Guess what?! Aku layan cte kal ho na ho tadi. Ohh emm jayyyy. Haha. To yg part sedih tuemang sedih ah. Nasib baik tak tgk dgn kwn2. Hahaha. Jatuh saham nnt. Tak macho doh husna. Ekekekeke. Lagi2 bila dia nak kahwin tu kan. Maigaaaddd. Bila part yg shah rukh khan baca kan diary si kawan dia tu. Yg dia tak tulis pape tu. Tp shah rukh khan baca tu. Lepastu kenapa dgn part tu?. Ha. Tulah. Aku pun tak tahu knape aku tulis part tu. *rolled eyes*

Dia cakap " Life every moment to the fullest.....this moment might not be there tomorrow" so, aku nak jadi sgt org yg boleh tunjum kgembiraan je. Aku nak sgt. Tapi kenapa tak boleh? Aku nak org sntiasa nmpk aku gembira. Nampak tak? Tak eh. Aku nak bila semua org berada dgn aku, semua tersenyum bahagia. Aku nak. Tapi...,

Hargai apa yg berlaku hari ni. Hargai. Tolong. Hargai siapa yg berada di sisi awak semua kini. Hargai. Tolong. Jgn sia siakan semuanya. Jgn ambil mudah dgn semuanya. Apa yg terjadi hari ni, mungkin takkan terjadi esok. Jgn yakin sgt apa yg kita ada hari ni, kita akan dpt esok. Jangan. Jadi hargai semuanya. Dan aku tak boleh mengharapkan apa yg berlaku 2 tahun lalu, aku sbgi bdak skolah, berlaku lg pada tahun ni. Dan aku tak boleh mengharapkan apa yg berlaku pada sem satu berlaku pada sem 3. Tak boleh. Kerana masa berubah. Masa bergerak. Begitu juga keadaan sekeliling. Walau kuat mana pun aku rindu pada zaman skolah. Walau kuat mana pun aku rindu sem satu, aku yakin aku tak boleh dapatkan waktu itu semula. Jadi mulai saat ini, hargai apa2 yg berlaku. Jgn hanya tahu membenci je. Jgn hhnya tahu menyampah je. Jgn hanya tahu meluat je. Hargai.

Okayhh. Haha. Sudah nak masuk 4 mggu berlalu utk sem 3 ni. Eksaited to the max! Weee :) alhamdulillah. Everything(s) went well. Ohh yea. I have a new principe. But khaleeda have two! Hahaha. Prinsip saya. Ehem. Malu nak cakap. Taknak ckp. Saya nak buktikan. Ekekeke. But, can i? Ermm we'll see.

Argh tak suka ckgu bahasa kebangsaan. Hoho. Suka2 aku je taknak suka ckgu kan. Eee ckgu tu psiko! Kalau bising dia marah. Kalau snyap, dia kata kelas mcm kubur. Eeee. Lelaki mmg macam tu? Macam tu ke? Buat benda tu salah. Buat benda ni salah. Eee tak faham! How can ah girlfriends can understand their boyfriends? Urghh. Husna ! Behave. Eeee. Tak suka jugak. Motif sbb aku tak suka sangat? Hehe sebab aku yg kene tegur because of bising tu. Hehehehe. Thats why lah i dont like him. Hahaha. Husna budak jahat. *gaya hairul azreen dlm hantu kapcai* kalau kat skolah dulu, tahulah apa aku nak buat. Letak chewing gum ke kat kasut dia. Tak pun buat lah apa2 yg boleh puaskan hati. Tp skrang dah Uni. Kene berperangai mcm bdak matang. Hanya boleh buat muka tak puas hati jela. Still jahat eh? Tak leh hilang ah sifat nakal ni. Hehe. Maaf.

Okayh. Panjang dah ni. I love you. Always. Till then, night! *kalau ada typo tu sori ye..update guna tsk fon je. Tsk :'( *
Assalamualaikum.

Aqil: haii acuuu!!!

Me : haiiii!

10 minit kemudian.

Me : (main rambut aqil)

Aqil : janganlah!!!!! (nak nangis)

Me : eee td okayh je. Ni nak marah pulak. Aqil ni ada multiple personality disorder eh?

My dad : qil, aqil ckp balik kat acu..'acu ni ada multiple personality disorder ke?'

Me : dah acu pulak yg kene kenapa?. Lelaki..patut lah. Hhhahahahahaha.



Motif ?


Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam