seteghes dengan tudung. haha

Bismillah.

Hikhokk lamanya tak update belog. Harhar.

Ermm dah tak tahu dah nak update apa. Semua cerita dah basi. Hew3.

Ouhh korangggg! Cuba bayangkan dekat D'house tau. Hihi. Nak cerita ni. Sobbs sobbs. Haritu,ada budak kelas kita ejek tudung kita. Tssk tssk. :'( haha

yela, time tu dia memalukan aku. Uwaa. Haha. Ade ke dia ckp yg syaz1 (nama baru)  tak balas cinta aku. Sobbs lah itepan ni. masa tu dah la syaz1 ade kat dlm kelas. Ya Rabb. Benda tu dah lah salah,plus memalukan aku. Ish. Ish. Ish.

Yg tak balas cinta ni tade kene mengena dgn budak kuis ke smakl ke mana2 ke yg seangkatan dgnnya. Aku mksudkan fizo.

Sambung cte. Lepas itepan tu dah ckp dekat 1 kelas, kita nyorok ah bawah meja. Ekekeke. Sbb dah malu, kene ah nyorok bawah meja. Sbb tudung tu tak betul. Hihi.

Lepastu! (buntangkan mata!) dia tegur pulak tudung aku. Yg ni kita tak malu sgt. Tp kita malu pulak dgn saf1. Ya Rabb. Lagi skali. Sbb syaz1 ngan ustaz (nukman tu..yg jwb soalan korg tu) teman sepermainan. Mcm tak kisah sgtlah tudung cmne pun. Yg saf1 tu,dia pendiam. Ermm. Sbb tu mcm malu sikit. Tp lepastu tak malu dah. Sbb dia pun mcm bengong2 jugak. Ermm

mcm tu lah cerita dia. Dan esoknya, kwn kelas yg lain pulak tegur tudung aku. Lama kelamaan, aku malas fikir tudung aku dah. Aku seteghess. Haha. Jadi, aku pun dah tak hiraukan tudung aku.

The end. Tapi lepas ni ada cerita lain pulak. Malam nnt kita update ea! *kenyit2 mata*

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam