9 Disember lah woiytt. hehe

Bismillah.

Aku slalu lupa yg skrang ni belog ni dah terdedah. Bukan kwn2 smakl je yg baca. Kadang2 budak2 kuis pun ade yg terbaca. Jd siapa yg terasa ke ape ke. Maaf ye. Kita lupa sangat. Seronok sangat nak bercerita nak gosip2 bajet hot settap dekat kwn2 smakl.

Ermm hari ni 9 Disember. Whaaaattttt?! Haha tayah nak over lah husna oii. Sbnrnya tde apa2 pun ngan 9 Dis ni. Cuma...!

Hikhik lagi sebulan nak hari jadi kita. Kita rasa eksaited sangat. Angat angat angat ekasaited. Kan aku mmg mcmni. So, kpd sesiapa yg bercadang nak buat surprise surprise tu tayah lah. Hhahahah.

Bukan apa. Kang tak jd surprise korg. Aku ni, smnggu sblum befday dah kecoh kat semua org. Dah bgtahu semua org. Hhaha. Korg nak wish ke,taknak ke..kisah pulak aku. Haha. sebab aku tak pernah nak terasa apa2. Hari jd aku,bukan hari jadi korg. Makanya aku lah yg kene ingat dan bukan korg kan??...hihi

kita bukan tak ingat umur semakin bertambah. Bukan tak ingat mati. Na'uzubillah. Ingat. Semakin bertambah umur,smakin dekat kita dgn kematian. Amalan pula,tak tahu smakin bertambah ke berkurang. Kita harap bertambah lah. Arghh nak jadi baik lah! Tahu tak?! *nangis* kenapa lah kita tak boleh jadi baik sebaik orang yg baik2. Ade org kata 'buat apa nak berubah. Kau dah baik.jadi diri sendiri lah' tapi...aku nak jadi baik yg 'baik' . Faham tak?.

Ermm. Hihi. Kita pun tak tahu nak minta hadiah apa dr ibu ayah. Semua aku dah dapat. Semua benda. Kadang2 aku rasa,aku nak mintak jam dinding je. Haha. Tahun ni taknak mintak2 apa2 lah. Haha. Poyo kan kau husna?!.

Assalamualaikum ;)

*apa silap tak tahu. Argh benci bila jd mcm ni. Mungkin ada hikmah. Mungkin.dia yg nak mcm ni. Aku follow the flow je lah. * sighhhhhhhh.

Babaiiii semuaaa huhu ;D

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam