tiap malam update.

bismillah.,

hahaha. tiap malam nak update je kan husna, kau ni apa pun tak boleh. entahlah. aku pun tak tahu apa yg aku merepek dlm belog ni. banyaak betul cerita. banyak cakap kan. doa lah husna, kau dpt laki nanti..yg suka dgr cte kau. pot pet pot pet. aduhh..aku pun pening dgn diri sndiri..bercaaaakap je kjenye duhhhh. -.-

dah nak kahwin dah akak senior tuh. act, ramai je yg dah kahwin. normal lah tu kan umur dieorg dah kahwin. time aku form 1, dia form 5. makanya sekarang ni umur mereka...22/23..haa ok lah tu. perempuann..normal normal.

cuba bayangkan nanti, batch aku yg buat mcm tu. kah3. invite kat fb. majlis walimatul urus tu. haha. gila comel kennn?! haha. mesti aku yg paling eksaited. pastu aku nak dtg awal2. aku nak duduk situ sampai habis. haha. nampak tak eksaited tu?

ouh tadi dah pergi majlis sanding adik kakak ipar aku. tak ada dah chocolate fountain. tssk tssk :'( tape2. kita carik tempat lain pulak. ahaks.

spec mata ni lah,yg abg aku minat. tom cruise sorg je yg ada. perghh!


ouhh man. baru lepas tgk cerita mission impossible: ghost protocol. hikhokk. seghonok kan? dah berapa kali tgk, tp masih tak muak. hihihi. tgh mencari cerita yg dari satu hingga 3 punya. ade dekat bdak laki. iSegan. kalau bdak kelas tape jugak. ermm tape2. ada cara lain. download sendiri. mcm tak biasa pulak kenn husna. haha.

kata org, nak sesuatu haruslah usaha sendiri. jangan nak senang je. macam tu jugak belajar kan. entah. aku tak reti ah bg ucapan2 sebegini. hehe. result spm I tak bagus. duhh sampai sekarang menyesal. tapi nak buat mcmne. life must go on. chaiyokk2 husna! takutnya sem 2! haha.

so, kalau nak sesuatu benda usaha sendiri. jgn harapkan org lain yg tolong. cuba buat sendiri. nak movie? haa download sndiri. lgpun, kadang2 buat sendiri lagi senang daripada mintak tolong orang. kadang-kadang. haha.

kita bosan lah. bosan. TL kita asyik perli memerli je. bosan tahuk?! nak ditegur.., aku ni penakut. dan aku juga tak puas hati dgn org yg diperli. tapi, disebabkan org yg diperli tu tak buat masalah dgn aku, tak puas hati aku tu sikit je la. berbanding dgn budak2 yg ada masalah dgn dia. tapi..aku bosan.

setiap hari benda yg sama je. lepasni jgn tanya knape aku unfollow twitter kau. haha. same goes to me. kalau ada org malas nak baca aku merepek repek dekat twitter, boleh unfollow. lgpun, aku tak privatekan twitter. siapa nak stalk, boleh stalk sesuka hati. eh? hahahaha.

yela. setiap org melakukan masalah. mcm aku ckp sebelum ni. maafkan je lah. tak pun biarkan je benda tu. kalau nak suruh lupakan memang susah la kan. so, kita biarkan dan jgn layan dia. i mean, jgn terlalu rapat. alaaa..takkan benda ni pun nak kene ajar. c'monnn...

malas nak gi kelas esok. ahhh. esaimen tak gerak pun balik rumah ni. tensi tensi! cerita2 dekat tv best2 pulak tu. ahh tensi tensi. wifi dekat rumah laju pulak tu. ahh tensi. mohon nak final nanti, aku tak balik. biar dok kat parcel tu. berjalan sikit otak. ni ha duk rumah, cerita lord of the rings pun aku layan. ahhh. tensi2.

till then, love yea! selamat malam! sweet dreams :)
XOXO
assalamualaikum.

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam