jealousy.

Bismillah..

Haha terbaca "kau hidup dgn manusia..." by amar. Kelakar pula. Tp tak smpat baca habis.. Nak cpt ni. MB utk fon ni nak dekat habis. Muehehehe.

Aku ni cepat jeles. Haaa! Aku dah tahu dah perangai aku cmne. Aku dah faham lah sikit2 diri aku. Haha. Jeles tu menebal-nebal dlm diri ini. Ecehh.

Tp kadang2 aku dpt kawal lah. *flip hair* tapi kadang2..makan hati jugak. Hahaha.

Yela..cuba kau bygkan. Cuba lah byhkan.betul ke tidak hanya tuan badan je yg tahu. Cuba kau bygkan..

Kau ada minat sorg ni. Lepastu kau nmpk org lain minat dia. Haaaa! Jeles lah kan..dia pulak jenis melayan. Bukanlah melayan apa.tapi mcm tu lah. Hahahahahahahahaha. Tak ke kau rasa kau nak mkn hati berulam jantung.

Nak ckp kat org yg kau jeles,kau segan. Ermm alih2 jeles sorg2. Gatal tgn pegi stalk. Mcm tu lah. Hhhaha. Dahlah. Aku nak jd diri aku. Aku taknak jd mcm budak tu. Biarlah budak tu baik ke ape ke.

Ouhh satu lagi...saya kecohkan hari jadi,bukan sbb saya mengharapkan hadiah. Jgn salah sangka. Jgn buat spekulasi sndiri. Jgn fikir ikut sedap hati je. Saya mmg jenis mcm tu. Tanyalah adik bradik aku yh lain..princesses 20 gen tu. Aku tak prnh nak harapkan hadiah.

I just love to spread my birthday date. Aku eksaited. Aku teruja. Aku sedih. Mcm2 lagi lah. Utk diri aku. Lgpun hari jadi aku kan..bukan hari jadi org lain. Jadi biar aku lah yg kecohkan. :)

lots of love,amira!


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam