please put your own title :)

bismillah.,

huk huk huk. *tarik hingus masuk dalam hidung balik* tssk tssk *kesat air mata* kita dah nak masuk kolej balik. ini tidak kelakar. mohon jangan gelak. mohon sangat. sebelum kita terjun dalam tasik, baik awak semua diam. huk huk.

sebenarnya tak adalah sedih sangat. duduk rumah lama2 pun, bosan jugak. motif bosan? hehe tade benda yang berfaedah nak dibuat. belajar masak ke mana. mengemas rumah kemana. hehehe. anak dara zaman sekarang. apa pun tak boleh. (ke...aku sorg je??)

barang masih lagi bersepah-sepah. memang tak start kemas pun lagi masa saya mula tulis post ni. baru tukar sejadah. kita nak bawak sejadah kaler pink! hihi. barang2 kita banyak kaler pink. kita suka sangat. kita nak feeling macam princess. bila semua org jumpa kita, dieorg mesti senyum. pastu kita cakap 'hai!!' bajet princess kann. hihi. (cukup-cukuplah tu verangan!)

lepastu ape kene mengena pink dengan princess dan juga 'hai'.. itulah..kadang-kadang saya pun tak faham dengan diri sendiri.tak dapat memberi jwpn kepada persoalan merepek yg saya sndiri timbulkan. harap semua dapat memahaminya :)

ouhh saya ada 4 azam besar ni. eh saya dah lupa. jap eh.. *bukak post lelama* ouhh nombor satu tde cerita sedih lagi. nombor dua, lebih peramah dengan perempuan. ketiga, jaga kelakuan dan sebagainya dengan lelaki. keempat lebih berjimat cermat. ermmm moga-moga, saya dapat tunaikan segalanya. fuyohh!

saya rasa, saya juga seorang yg pemalu. dah tiba-tiba pemalu ni kenapaa?? :O dan saya rasa.., saya nak post banyak2 hari ni. saya tahu 2 ayat sebelum ni tiada kaitan. tapi, saya pun tak faham kenapa saya buat begitu. mengidam tutty fruity mungkin. sobbs. D':


baiklah, izinkan saya pergi ke post yg seterusnya. kepada asasi kuis sem 2, selamat jumpa kembali. hihi. all the best. study smart. and yg penting! jangan lupa..,tegur2 lah saya si princess. ahhh. HAHA Ya Allah, astaghfirullah al a'zim.. mintak2 lah balik Kuis esok tak mcm ni. -.-

selamat berjuang semua !

lots of love,
princess amirah
*flip gaun princess*

(kadang2 kan aku rasa, ada 2 personality dlm diri aku. yg aku sekarang ni. yg matang sikit. dan yg macaamm...atas ni. princess2 bagai ni. OMG! aku ade masalah jiwa ke?) na'uzubillahi min zalik.

assalamualaikum!

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam