hihihi *gelak malu2*

bismillah.,

comel pulak opie jonet punye belog. haha jonet? janet? whateverrr.

kita malu..,kalau org luar baca blog kita. hahaha. motif? k tde pape. kbai. malu lah weyhh..dah lah dlm ni bnyk merepek. luahan hati semua. so, malu lah. hihihi. kalau budak smakl, atau budak yg kita dah kenal..tak malu lah. tp kalau dengan bdak yg kita kenal tp tak kenal sgt. malu ah.  eh, ape ni? entah! abaikan abaikan! hahahhahahahahha

haiyy tade sape ke nak belikan buku utk kita. eee asal guna 'kita-kita' ni. utk saya. hihi sopan pula -.- ermm nak tggu hari jadi lambat lagi. alaaa korg belikan jela. tak kisah hadiah utk apa. paksa org nih. haha. nak nak buku kamal attartuk tuu.. boleh lah. eee tak malunya husna, kau meminta! haha. tak baik!

ermmm..duit dah ilek dah dalam beg duit. yelah. dah asyik beronggeng je. mana tak abisnya duit. kehkehkeh. khatamkan wayang lah. beli itu beli ini lah. bape kali pergi bank nak cucuk. HAHA sgt boros husna. sangat!.

ada satu hari tu, nak balik rumah. waktu tu hujan. lebat. so, jalam jam gilaa! sangat. tapi still bergerak lah. tapi, kadang2 geram dgn kereta depan kan. aku kalau bawak kereta, kalau boleh, tde kereta depan aku. nak drift je memanjang *mata ke atas* so, bila ada halangan, atau jam yg terusk seperti saya cerita di atas, sabar saya mula hilang sikit demi sikit. hehehe.

teruslah bukak ikim.fm kot2 boleh sejuk sikit hati. ehehehehe. masa bukak tu, dia tgh ckp pasal wang. ermm perbelanjaan, and muflis di waktu muda.

dia kata, org yg baru kerja and dpt duit mmg mcm tu. terus nak beli kereta mewah. gadget kalau boleh, bertukar setiap bulan. kalau ada henfon baru keluar, tukar. pakaian nak yg ada brand aje. pergi makan tmpt yg high class je. kad kredit, sbb bru dpt, asyik nak swap swap je. tak fikir utk simpan. utk masa depan. habiskan semua pada masa itu juga.

dalam pada tu, aku terasa jugak. walaupun talk tu utk org yg dah bekerjaya. tp aku still terasa. yela, sejak dah ada kereta, aku ni tahu nak keluar je. pergi sana pergi sini. sejak dah boleh cucuk2 ni..keluarkan duit bnyk2. berjoli sana berjoli sini. bnyk bnda yg aku tak perlu, tp aku beli.

so, disini..azam saya yang keempat adalah *drumroll* nak lebih berjimat. hihihihi kelakar pula aku berjimat cermat. masalahnya sekarang ni, perut aku. nampak je kecik. nampak je. tapi,hakikatnya.. masya Allah. setiap 2 jam dah lapar. setiap 2 jam dah lapar. kadang2 aku pun tak faham. baca doa..ermm ingat. tp tak tahu apa yg mnybbkan lapar. cacing gergasi mungkin. sbelum balik kolej ni, nak makan ubat cacing banyak2. agar dia tak mencuri mknn2 saya yg berada dlm perut. muahahahahaha.

ok. nak layan korea jap. *tak mandi lg ni* ehehehehe. <----- motif bagitahu? semoga rakan2 kolej bersemangat mengemas dan mengepack barang. adios!

assalamualaikum :)


 
hihi..nnt sape2, belikan eh buku kamal attartuk tuh. alaa yg pakcik latif tu tulis tu. terima kasih. hihi *cakap dekat atas pentas tp tade sape pandang*
 

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam