look at me now.

bismillah.,

motif tajuk? baru lepas tgk music bank. amboii aku tgk music bank. tak menahaan..HAHA terbukak. then dia tgh nyanyi lagu "look at me now". kesimpulannya tajuk post kali ni ---> look t me now. hihi.

saya seorang yang sayang kredit. like seriously..yes! kalau dulu..kredit melampuh-lampuh pun dalam fon ni..saya still sayang nak guna, sekarang apetah lagi. kredit yg kadang-kadang tggl ciputtt je. bertambah-tambah lagi sayang lah nak guna.

memanglah tujuan kita topup tu, kita nak guna for calls and msgs. tp..bukan saya. saya suka jadikan perhiasan. *ayat perli* hahaha.

sekarang kan dah ada bbm, whatsapp, viber dan seangkatan dgnnya. haa..terbukaklah sikit hidup saya yang bagai duduk bawah tempurung ni. barulah nak 'mesej2 itu..mesej2 ini'. faham kan apa yg dinamakan 'mesej2 itu dan mesej2 ini'? itupun, jarang. sangat jarang.

sampai dulu, ade sorg ckp.."bosanlah kalau text kau,tde bnda nak ckp" lagilah..lepas tu aku tak text sheshiapa.. err lain jantina.faham? sobbs sangat okayh. haha *garu kepala* aku pun pelik tgk budak2 lain text. apa yg dieorg ckp. ada satu tahap, aku tanya kwn aku.."nak tulis ape eh? bg lah idea. tak tahulah nak ckp apa?" ermm ni seolah-olah kwn aku yg text dgn dia. sadis sgt. HAHA.

aku biasa text dekat im facebook. dekat twitter. tmpt2 yg terbuka. yg tak ada kene mengena dgn hal peribadi yg memerlukan handset. so, bila dah tak ada bnda nak ckp, kita terus sign out. tgglkn mcm tu je kan. tp bila kat fon, ia menjadi satu beban yg berat kpd saya utk carik ayat utk keluar drpd perbualan kami. apa yg aku cakap ni?? arghh. HAHAHA.

bukanlah aku ni naive sangat. kalau dgn org yg dah rapat. betul2 rapat(lelaki dan prmpuan). oklah. tadelah datang syndrom syg kredit tu. dan saya bukanlah sombong sangat. sampai tak reply semua text org. memanglah pun saya jenis pemalas nak balas text. tapi, saya still akan balas..tapi lambat.

dah faham sekarang kan, bagaimana handphone dan diri saya? ok dah. terjawab semua persoalan kan? good job, husna! haha

ouhh lagi satu.,

it's not a big thing act, kalau kne ejek atau gosip. tapi, ia menjadi BIG..bila org sekeliling memperbesar-besarkan benda yg kecil. saya jenis yg tak kisah. bukanlah maksudnya saya ni SUKA bila kene gosip, bila kene ejek. tapi, selagi dia tak dtgkan kudis dan luka di badan saya, selagi tu saya rasa itu bukan satu masalah.

tapi sebagai org sekeliling, (peringatan utk saya jugak) haruslah kita tahu tahap keselesaan org2 yg digosipkan tu. mungkin ada yg tak suka. ada yg tak selesa. mana tahuu..yela..kadang2 org yg digosipkan tu, tde apa2 pun. mcm khaleeda dgn (org yg slalu saya gosipkan). tde mnde pun. saya je suka2 gosipkan khaleeda dgn dia. sbb khaleeda whatsapp dgn dia. motif? HAHAHAHA

A dgn B kene gosip. tapi masalahnya A suka C. B pulak suka D. . siapa yg loser sekarang. haruslah A dgn B kan? *tepuk dahi* eh? hahahahaha.

jadi, sekarang ni..saya telah melakukan beberapa langkah. tapi, saya rasa langkah saya itu tidak berkesan. tidak mengapa. asalkan saya berusaha untuk menghentikan apa yg telah terjadi. ngehngehngeh. jadi, saya akan teruskan jugak langkah itu. apa langkah itu? rahsia laahhh. 10% saya tulis di dalam blog, lagi 90% biar saya simpan menjadi hal peribadi :)

dengan ini, saya mintak maaf sangat. mintak maaf sangat-sangat.. sangat sangat sangat..kepada sesiapa yg terlibat dgn hidup ini secara langsung atau tidak. saya selalu ckp dekat khaleeda, mcmna kalau..kalau apa-apa lah. tak perlu rasanya tulis. haha. mohon ampun sempena maal hijrah yg akan tiba. walaupun saya dah pernah minta maaf. tp sekali lg, saya minta maaf. peaceeee.

hahahaha. walau apa pun yg terjadi, percayalah. saya masih lagi seorang maira khabri yg BELUM matang dari sudut "lovey dovey berlainan jantina" ini. saya masih lg..

"awww hensemnya dia" 60 minit lepastu.."eh cmne eh muka mamat hensem td"..

"ih..ih..aku nak jdkan dia coco crunch lah!". 24 jam lepastu., "smlm..yg mana satu eh aku nak jdkan kerush. lupe pulak"

dgn penjelasan ni, saya harap.semua dpt memahaminya. kehkehkeh. macam artis pulak. jwpn artis "no comment"

HAHA
assalamualaikum :)))

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam