dengar je.

 
bismillah..
 
 
 
benci cheno. dia bagi lagu ni dekat group kngn terindah tu. benci. nasib baik air mata tak mencurah-curah. jiwa wa kental woo.

mulanya lupa nak bukak. tiba2 teringat. eh,mcm tu pulak. haha. benci cheno sekali lagi. benci!.

Ya Allah, rindunya rindunya rindunya.

entahlah. bila dgr lagu ni macam2 belayar-layar dlm kepala otak ni. banyak sgt. sampai dia jadi jammed.

pertama sekali teringat bila dengar je lagu ni, arghh pastilah adik beradik aku. Ya Allah. kuatkan ukhwah kami. satukan hati-hati kami. putera puteri semua berterbangan dlm kepala. semua tempat dekat 'home sweet home' kita tu ada dlm kepala. sampai kenangan dlm tandas pun ada. sampai abg dm yg kita pggl 'ceplos' tu pun masuk dlm otak aku. hahaha.

kedua, budak2 Kuis. haha terfikir jugak. kenapa dan mengapa. entah. nampak muka2 budak kelas aku. hahaha. tak ada jawapan. jgn tanya kenapa. ah, tahun depan kena berpisah lagi. hmm. bertemu dan berpisah kerana Allah. *cuti lama sangat mungkin. HAHA*

ketiga, semua kenangan. semua. ha time ni kepala dah mula nak jammed dah. dia mcm berebut-rebut keluar utk diingati. nasib baik masa ni lagu nak dekapt habis. HAHA. sepanjang 18 tahun saya hidup, saya jumpa kawan sejak dari tadika hinggalah kini. SEMUA menari-nari dalam otak. (menarilah, belayarlah. haha mcm2 hiperbola kau kan husna?)

 
mcm budak2 letak gmba atas ni. haha tak kesahlah. yg penting, poster kita nak dekat siap. nak tahu apa jadi dgn poster saya? tggu kan post pada mggu hadapan. eceehhh.
 

 assalamualaikum :)

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam