teheeeee :)

bismilah.

esok 21 Jun, saya masuk kuis dah. harap maklum :)

saya schoolsick. ramai org tanya..kenapa amik dekat. knape tak amik kuim.? derrr duit minyak kau nak bayarkan.? suka I la nak masuk mana. pilihan I kann.. *cakap gaya datin* saya tak homesick hokeyh! saya duduk asrama 5 tahun okeyh. saya suka duduk asrama hokeyh.! hahahha mcm pembongak je tu.

saya lebih rapat dengan kawan. bukan bermaksud saya tdak mengutamakan family. tp...saya rasa saya lebih rapat dengan kawan2. saya spent time dgn kawan setiap hari selama lima tahun. kalau balik cuti pun,sekejap je. itupun tak sabar nak jumpa kawan utk bercerita kisah cuti masing2.

bukan saya nak maksudkan saya tak bercerita dgn family. tp..ahhh tayah faham lah. saya tahu..saya je faham. family tetap nombor satu bagi saya. apa-apa pun saya tetap akan mendahulukan family.

sebab saya dan kawan..umur sama. jadi kami faham antara satu sama lain. knape kau buat ni. knape kau buat tu. family tahu..."asal tak buat mcm ni?" haa faham? walaupun mereka prnh melalui zaman seperti saya,tapi harus diingatkan mereka generasi ke berapa..dan saya pula keberapa. "it's not like..ouhh aku prnh buat mcm kau. tape2.buat je." ada family kau ckp mcm tu? tade kan..kdg2 bdak2 mcm aku mmrlukan pengalaman. bukan melihat pengalaman org.

tetapi apa-apa pun, saya tetap sayang keluarga saya. tanpa mereka..saya takkan ada dekat sini. jatuh bangun saya dengan semangat yg mereka bagi. 6 bulan weyh duduk rumah. mestilah sayu sikit nanti. tapi tape. tade ahh jiran sblh sakit hati lg..sebab aku dgn anak buah aku mmg suka memekak. haha walau ukhwah kami,rakan2 teguh mana pun..saya tetap dahulukan keluarga. begitu juga mereka :)

lagi satu..saya duduk asrama. dan saya tak tahu knape ukhwah kami gila punya strong. nampak tak? org luar bole ckp.."poyo lah kau nak nangis2 rndu kwn..kwn je pun.." mereka bukan kawan. mereka sahabat. mereka adik beradik aku. susah senang kami, dikutuk..dipandang serong,kami yg tanggung sndiri. kau tak pernah duduk asrama,jgn cakap lebih2. bg yg duduk asrama dan still ckp begitu, ni aku nak bgtahu.. kami pun tak tahu mcmne ukhwah kami bole mcm ni. sorg sedih..semua sedih. sorg happy,semua happy. ouhh mungkin bersahabat kerana Allah kot.itu je yg mampu kami ckp. tak alami tak rasa weyh.

bukan kami tak nak jumpa kawan lain. Ya Allah. nak sangat. nak ramaikan kawan. nak jumpa dgn pelbagai jnis org lagi. mesti ramai lagi yg baik drpd geng surau batch-sekolah kami. mesti ada lg yg jahanam drpd bdak2 kami.mesti ada lagi yg gedik drpd kami. mesti ada mcm2 lagi lah. mohon anda semua mengerti perasaan kami. jika diberi peluang kpd kami utk ulang masa, kami tak nak. kami nak teruskan kehidupan. kami nak teruskan cita-cita kami. mohon kami akan sntiasa bersama di atas sana nnt. :')

lepas balik dr kenduri aqish hari tu..rasa mcm sayu sgt. rasa mcm lepas ni semua org akan buat hal masing2. ada kehidupan masing2. padahal aqish sorg je prgi US.haha tp saya rasa mcm semua org terpisah. rndu sgt semua. selalu terbayang-bayang kenangan2 kita. ouh tak nak ingat sekarang pliss. saya mohon hati saya kuat.

pagi td, bangun2 je terus nangis. aqish dah say goodbye semua, lagi melalak. masuk tandas,nak mandi..sambung nangis. ouhh aku ingt aku sorg yg nangis teruk..rupanya mereka pun nangis2 jugak. pergi dentist..lepas daftar je duduk dkat kerusi. sambung nangis. nasib baik nenek dkat sebelah tak perasan. saya pun tak tahu kenapa. hari ni penuh dgn air mata.

baru skjap td..tgh kemas2 barang..t'ingt kemas barang utk balik smakl. lagi lah sayu..dgn aku tak dpt tudung labuh lg. nangis lg..sbb merajuk dgn tudung labuh. ><

kawan2! tdkan kita pergi giant sorg2!. kita beli barang sorg2. mohon awk2 semua tak risau kat kita tau. kita dah besar. kita dah boleh jaga diri sndiri. awak2! in sha Allah,kita jaga perangai kat sana. risau sgt korg kalau aku perangai mcm budak2. haha jgn risau. dgn khaleeda je aku buat mcm tu. kita harap kita tak jumpa org mcm awak2 semua dekat sana! kita harap sangat. kita harap mereka lagi baik daripada awak semua. sebab kita tahu..awak semua tak dapat diganti! walalupun korg gedik..atau korg jahat! atau korg suka gosipzz mcm kita..korg tetap terbaikkk! haha sweetnyeeewww titeww.

awak2! kita rindu korg! kita rindu awal form 5. kita rndu pertengahan form 5. kita rndu masa spm. kita rndu semuaanya. kita rindu. harap hati kita kuat. harap hati2 awak pun mcm tu. babai awak! babaii! mohon awk jgn rndu kita.sbb nnt kita nangis.


*belakang gmbr family ada gmbr batch. belakang gmbr dorm efektif,ada gmba paris and #bebigurls*



assalamualaikum :')

p/s: raya nanti mohon semua buat open house. kita ronggeng sama2 lagi yee..oovoo jgn lupa! bg yg belum download..sila download. lepastu add aku! hahaha

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam