akhirnya..saya berjayaa! *keh3!*

bismillah.

disebabkan saya tgh dahaga sekarang,jadi saya kan menulist post ni dengan cepat. :)

tadikaaannnn Kita kann pergi........ambik darah!! yeayeay *mcm ada kumpulan sorak kat belakang* nak tahu mcmne? hehehehe. masuk2 je tempat amik darah tu..kene pergi kaunter dulu. pergi2..dia kata duduk dulu.

then keluar lah org2 yg pakai coat doktor tu..ermm 4 org keluar. dan2 pulak aihh tade sorg pun na amik darah masa tu. nak tak nak..memang aku sorg jelah kan yg akan diambil darah. peliknya sampai 4 org keluar. puyooooo hebaknyaa kita! 3 prempuan satu lelaki. semua muda2. kalau aku ckp muda tu mknanya hensem leteww..haha

lepastu nama kene panggil. "amirahtul husna" OMK comelnye nama aku. haha dtg kat kaunter tu die suruh "amik botol ni. pergi kencing yee" whattttheeee dah la ada lelaki tu. haha iSegan! dengar je aku terus.."eeuuwww" semua pandang. mesti dlm hati masing2 'gedik gila budak ni' kesah pulak aku kan..yela tak pernah aku tadah air tuuutt aku. yucksss. dah lah sebelum tu aku dah tuut dekat rumah. aigooo~
hehss dieorg ni. apa pun tak boleh!

dah letak botol tuutt tu dekat tmpt yg sepatutnya  duduk balik kat tempat td.sprti yg aku ckp, aku sorg je makhluk Allah yg berada kat situ. jd urusan semua bak kilat yg sabung menyabung. eh??

dia panggil pulak aku masuk dlm bilik cucuk darah tu. aaakuu dah mcm mayat berjalan kau tahu?! bagilah aku relax dulu drpd kegelian menadah air tuutt td. grrrr. aduhh masuk2 dalam bilik tu empat2 manusia td ada sekali. ehh minat aku ke hape?? yg nak cucuk darahnya sorg je. doktor prempuan tu. tua sikit. jadi dalam bilik tu ada enam org. ape masalah dieorg haaa?? *senseng lengan baju*

ouhhh rupanya dieorg pelatih kat situ. so aku ni macam bahan ujikaji lah. dieorg nak praktikkan kat aku. aku dah lemah dah. omo takkan yg muda ni cucuk aku. kang salah cucuk kang. naya aku! nasib baik doktor tua sikit tu cucukkan. sbb yg muda semua tak dapat carik urat aku. kah3!

dalam hati aku gelak je. akk2..tak nampak ke saya ni gelap. haha mana mungkin urat tu nampak dengan senang! kah3! pastu doktor prmpuan yg tua sikit tu pon cucuk. sakit tu tak kisah sgt. tp yg tak boleh blaaaaa nyee..darah yg keluar tu! pffftttt. keluar2 dari bilik tu je..aku terus duduk. tak dpt jalan. kaki kebas. tak dpt pijak tanah. gaaaaah! malu tahuuuu!

pastu balik. hehehe the end *tepuk tangan*

(24 hari lagi) senyum lebarrr!

kelakar malam td. dan2 pulak aku buat tweet malam td..semua nak reply. tak paham aku. haha padahal sebelum ni ade je aku countdown. seriusly ada! tade pulak korg na perasan. behengong betul. haha malu aku dibuatnya ngan korg ni.

tade mnde pun tarikh tu. ekakoo semangat tgk kalendar letew. iSegan. haha b'peluh tgn aku malam td. drpd nak tdo awal..tak jd. kah3! ahkim lg la.."tggu burn letew" kah3! bila die nak balik pun aku tak tahu. dia menetap sana ah ngan awek penan. haha

kelakar lah korg...

adios gonzales!
assalamualaikum!
love yea! *lambai2*

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam