abg belanja tgk wayang! kau hade?

bismillah..,

weehuu tadi kita pergi mid valley. pita pergi dengan makcik and adik sedara kita. kita tak pernah pergi tanpa ibu bapa dan juga abg. jadi bila saya yg jd penunjuk arah..sesat barat lah kann. and thx to syud..setiap 5 saat je kita bbm dia. nasib ada bbm..tade ah melayang kredit. hahaha

kejap2 tanya..mana surau..kejap2 tanya mcmne nak g garden..kjap2 tanya..mcm2 lahh! to che'no and eza too! hahaha. maklong laahh saya kan budak KL yg baru nak berdikari! #eceeehh

saya kalau boleh nak pergi je klcc atau wangsa walk. sebab situ je yg aku reti.muehehe tapi dah abg tempah tiket kat the garden. so, ikut je lah. lagipun org belanja! muahahaha! sampai sana je..pergi ambil tiket. lalalala masuk panggung wayang! > snow white and the huntsman

mak aii..ekon sejuk lagi tak bole? ehh kat semua tmpt mcm tu. tak puas hati betui ahh >.< ermm seat dia dua2. hehe aku ni cerita ,mcm korg ta prnh pergi pulak. ehekk I ta prnh pegi sbb tu I ceghitaa! hew3.

yg tak bole blaa harga dia lah.. makk datukk cucu nenek sedara angkat aku. mahai na! kau..kalau aku pergi wangsa walk..rm 14 je..ni sampai rm27 inggit. tax dia je dah rm5. aku tgk tiket klcc..tax die pon rm2 .. kalau kat leisure mall lagi heaven! tax dia rm1.60..phewww *kesat dahi*

tapi dah abg belanja kan..buat senyum kambing je lah. huhahuha! duit kita pun tersimpan kemas lagi. jadi..tade hape lah nak dirungutkan! kah3.

lepas tu kita nampak crush pandang lalu dekat komuter..uuuu ada nama tau. crush pandang lalu. sebab crush ni kita jumpa masa tu je. lepas tu tak jumpa mana2 dah. lepas 30 minit kita dah lupa muka dia mcmne. hahaha sbb tu nama dia crush pandang lalu.

eleeh korg mcm tade pulak. takyah nak kecoh ah..ckp tade. uweek! *jelir lidah* ni semua gara-gara frust dgn crush sndiri lah ni. mentang2 dia dah ada awek. tssk tssk. tak nak jdkan crush dah. wuwuwu. babai crushh..babai cintaaa! HAHAHAHA

ermm ari selasa mggu depan mesti sunyi kan.. tape! go husna go! *sigh* sejak kbelakangan ni..rasa mcm tak ada mood na tweet2 dgn org. nak IM2 dekat facebook. rasa malas na type2 kat wssap. mcm..malas nak berinteraksi. haha ni pun opie bg msg nak pergi unisza esok pun aku tak balas lagi. mama aku msg aku suruh kol pon..aku tak reply2 lagi..hahaha gila kejam aku!

haihhh mcm serupa tade life! tapi kalau stalk org...kita sukeeewww! hahaha ni pun macam malas nak tulis. tapi nak tulis jugak. sebab abg belanja wayang rm27. tu yg eksaited tu. (cehh padahal ada lagi yg beriban-riban*beribu-ribu* abg kau belnja..tak nak ckp pulak. husna ni..apa pun tak bolee...)

ok lah sampai ni je dulu. nanti saya type yg rajin punya! ni yg tak rajin pun panjang berjela..apetah lagi yg rajin nnt! kah3!



adios gonzaless..
assalamualaikum!
huhahuha!!

Comments

  1. i like your statement "crush pandang lalu" i think i want to use it from now on...heheheeh

    ReplyDelete
  2. Dalam memperingati Festival Poker 2019 yang akan diadakan pada bulan Februari dari tanggal 09 – 14 Februari 2019. Pokervita selaku situs poker online uang asli akan mengadakan promo menarik bagi anda semuanya yang berhasil mengumpulkan turn over dalam periode tersebut. Promo ini bernama Festival Pokervita Koin 2019. AduQ Online

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam