fruit loops

Bismillah.

Korg pernah mkn fruit loops? Alaa yg bulat2 duduk dlm kotak mcm koko crunch tu. Haaa..warna warni tu. Haaa. Saje je tanya.

Smlm, pergi talk hakim dengan peguam tu. Ekekeke. Pastu dengar yg peguam tu, dah bukak firma sendiri. Tiba2...

"Khaleeda, apa kata, nnt kita bukak firm sama2 nak? Ltk nama aifa cuna associate. Hahahahhaha"

*gelak* " ehh takyah. Kita letak nama B1 dgn B2. banana in pyjamas associate. Kau rasa kalau kita letak nama tu, ada org nak dtg tak?"

*sama2 gelak*

"Tp bila dah bukak firm tu, kita buat ah keja lain. Aku nak g sambung blaja. Aku nak amik degree civil law pulak."

"Oklah, aku smntara tu, nak bukak rumah kebajikan anak yatim. Nnt kita sama2 jaga budak"

"Ok. Set. Kalau boleh nak kahwin masa sekarang lah"

*sama2 gelak terbahak bahak tak ingat org depan belakang sbb masa tgh berborak ni, kteorg dekat susur gajah menghala balik ke parcel* "asal doh kau nak kahwin sekarang?"

"Yela. Nnt aku malas fikir. Banyak lagi kerja aku lps ni. Nak sambung study. Nak mengajar (sbb dlm masa yg sama nak jd ustazah) nak tolong kau bukak pusat kebajikan lagi. Nak carik duit utk ibu ayah lagi. Haa kena lah kahwin skrg. Sekarang tak buat apa2"

Hahahahahahhhaa. Kteorg ni, kalau merepek, nombor satu. Over nak kahwin sekarang, org yang nak dikahwinkannya tak ada. Boo betul.

Tapi kan, bagi kita lawak pasal kahwin yang dibuat oleh org kepada org2 yg tidak mmpunyai apa2 hubungan sangat tidak patut dan melampau. Eh no. Aku tak marah siapa2. But, yknow what, kita dah 20. Takkan nak guna lawak bdk sekolah menengah. Ouh come onnnn....

Cehh tiba2 masuk.mood serius. Hahaha. Aku ni takdelah menafikan sekeras keras sebatu batu kerikil dan tidak pula mengiya menggedik mengatakan bahawa semua itu benar. Tidak. Aku mengambil jalan selamat, iaitu berada di tengah2. Bukan apa, kita tak tahu apa akan berlaku in our future kan. Dibuatnya aku kahwin betul2 dgn dia, haaa nak ckp apa terhadap apa yg aku nafikan. Dan sebaliknya. (Jwpn artis sangat)

Kan? Betul tak? Tak eh. Korg tak bersependapat eh? Hahaha. Lantakkan. Aku akan buat apa yg aku rasa terbaik utk aku. Yela, kang ckp mcm tu, ada tak betul. Ckp mcm ni, pun ada yg tak betul. Apa kata kita duduk diam je. Seriously, kita tak marah tau. Haha. Cuba memberi pandangan, supaya korg tak buat dah. Tp budak2 ni mana makan saman. Entah sweet tang mana entah aku buat kat twitter tu. Tak faham aku. -.-

Selamat malam semua. Oh yaa. Yg pasal atas tu, nak kahwin masa belajar tu, kita main2 je. Tp kalau perancangan hidup kita ni berjalan dgn jayanya, apa salahnya bukan? Hahahahahhaa. Ngeng cusna.

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam