peace

Bismillah.


Minggu maulidurRasul kita went well. Ihiks. Kita rasa maulidurrasul tahun ni lah macam2 pengalaman kita dpt. Tapi, yg paling sedih tak sempat berarak. Kan kita dah ckp, tunggu kitaaaa! Kenapa semua taknak tggu kita? Erm.

Nasyid nombor 2. Hahahhaha. Kelakar kan. Teater tu best. Kelakar. Haha. Tak rugi lah bg kita sebab pergi. Tak tahulah org lain. Kita akan sayu bila cerita pasal Rasulullah wafat. Lagi2 bila dlm teater tu kan. Dilakonkan balik. Perghh sedih bak angg. Dgn tiba Saidina Umar tak percaya. Uiihh leleh.

Mlm penutup, awesome. Sebab rektor kelakar! Hahahah. Lawak gila. Dah la majlis habis around 12 ke satu. Ngantuk tu mmg ngantuk tapi nak tergelak je. Hahaha. Hari ahad tu mmg full lah. Bangun 6.30pg tido pukul 2pg. Rasa mcm pergh. Hahaha. Kepala tingtong. Esoknya kelas pukul 8 siap dgn presentation.

Alhamdulillah...semuanya lancar. Presentation pun okayh. Gembira lah! Puan puji. Haha. Bila rewind balik, betullah ckp org, kalau niat kita baik..kita pergi sesuatu perkara tu utk Allah, mesti Allah akan tolong kita balik. Masa hati ahad siang tu, mmg risau je. Yelah esok present. Tp kakak2 tu selalu suruh tajdid niat. Ermm. Ingat ye husna. Niat penting.

Kita tak sempat pergi memanaah :( sedih. Tp kwn2 lg sedih. Sebab kita dah biasa pergi memanah. Ermm takpe. Nnt kita bawak korg eh ;) kita dah ada duit nnt, kita belanja eh. Over all...kita bagi sambutan maulidur Rasul kali ni 4.5 per 5. Hahhaa. Kita rindu smakl pulak. Rindu nak berarak. Kuis tgglkan kita berarak sorg2. Hahhahaa. Diri sendiri yg lambat, salahkan org.

Dah habis. Erm. Kita jarang balas apa2 tak kiralah tweet ke msg ke whatsapp ke, dgn org yg kita tak rapat. (And mostly guy). Kita pun tak tahu kenapa. Tapi mcm tu lah. Haha. Kita bukan sombong. Cuma kita fobia nak kwn dgn org baru.(terutama lelaki). Dan buat masa skrg ni, kita taknak buat kwn lelaki dah. Cukup kawan2 skrg. Okayh?

Utk yg kita dah rapat dan kita jarang tegur, kita mmg mcm ni. Utk pengetahuan kau lah. (Ceh terus kau) haha. Kita bukan jenis yg melekat dgn fon utk msg dan whatsapp 24/7. Kalau games ye. Haha. Jadi jgn guna ayat "kalau bosan baru carik aku" dekat kita. Sebab kita tak suka ayat tu. Kita tahu bagaimana kita berkawan. Bila kita kena tegur dan mcmna kita nak tegur. (This is for guys and girls) harap faham.

Dan akhir sekali, kalau kita ada buat salah, ckp. Kita dah matang. In sya Allah kita boleh dgr apa permasalahan kita tu. Kita tak suka org pandang kita lepastu tak senyum. Kita tak suka bila org balas whatsapp kita ala kadar dan gaya malas nak layan kita. Gaya mcm kita ada buat salah. Kalau ada, bgtahu. Okeh? Thx.

Yadda yadda. Till we meet again! ;)
To the library we go!!!

Xoxo.

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam