faham faham

Bismillah.

Kita rajin tulis belog minggi ni apedehal? Eee. Hahahahaha.

Kita stress. Hahahhaa. Org stress boleh gelak eh husna? Hahahah.

Banyak benda nak kena buat mggu depan ni. Hafal itu. Hafal ini. Exam itu exam ini. Sobs. Kenapa sem 2 ni punya masa mcm lain mcm eh?

Tu lah. Bertangguh lagi. Banyak main lagi. Hahahaha. Kan dah stress. Padan muka. Nasib baik dekat rumah. Kalau dkat kolej skrg ni, aku rasa dah sayu dah ni. Menangis tu tak lahh.....lejen kot.

Hahahhaa. Kelakar pulak. Kita kalau stress mmg cenggini. Kena bnyk gelak. Apa cara kau ni husna? Tp tak boleh layan bnda2 yg kelakar. Macam running man ke MLM ke. Tak boleh. Nnt dia lagi stress dan rasa nak nangis. Hahahahha.

Jadinya kalau aku stress, aku akan buat kerja2 aku yg tertangguh di samping melayari internet. Eceh. Haha. Lepastu fikirkan perkara2 yg nak dibuat masa cuti sem nnt. Haaa rare kan. Selain itu juga, aku akan mendekat kan diri dgn Allah. Ecehhh ni poyo. Ahaks.

Oklah. Kita nak sambung stress. Babai. Hahaha. (Sbb tu ltk gmba dkt insta kapal terbang. Rasa nak pergi bercuti sekraaaang. Maaf mara. Insya Allah i'll use your money again for release my stress. Thank you.)

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam