jangan salah sangka

Bismillah.


Yeayyy boleh update belog. Ahaks. Internet kat fon semakin lama semakin mengundang. Laptop pulak belum dihantar lagi ke klinik. Makanya, aku sentap dengan dua gadgets ni. Sedih.

Pertama tamanya saya ingin mengumumkan bahawasanya, hari khamis minggu ini adalah hari jadi sayaaaa! *fireworks*

Dan seperti biasa, seperti biasa....im excited to the max. Drpd bulan 11 haritu dah kecoh dah. Goshhh. Tak sedar mati makin dekat kan husna ? -.-'

Dan untuk yg keberapa kalinya ingin saya tekankan bahawa, apabila saya kecoh atau memberitahu seluruh alam semesta mengenai hari jadi saya, saya tak mengaharapkan sebarang hadiah mahupun cenderahati. Eh? Hahahhaha.

Kalau dulu, mengharap lah jugak dkat ibu ayah abang. Tp sekarang, bila dah pegang duit sendiri. Bila dah rasa harga barang naik. Minyak naik tol naik, jadi serba salah nak minta dgn family dah. They hve their life. Kau pun ada duit kau kan, so, guna duit kau. Jgn susahkan mereka dah. Yaaa. Aku mengaku. Aku ni shoppaholic sikit. Ditambah pula dgn boros. Ihiks. Tp skrg, dah kurg sikit. Kot.

Lagipun, apa yg aku nak, aku rasa aku boleh dptkan sendiri. Cuma. Cuma kadang2 jeles je. Contoh jeles.? Haaahhahahahah.

Contohnya, kau tgk pakwe kawan kau bg kawan kau tudung. Padehal kau boleh je beli tudung tu sendiri. Kan? Boleh je pergi jalan TAR sorg2. Kan? Jeles je lebih. Hahahaha.

Antara contoh lah. Kadang2 tu jeles tu dtg tiba2. Aku pun kadang2 geli dgn diri sndiri. Hahahah. Contoh lain, kau tgk kawan kau demam, lepastu pakwe dia risau sibuk carikkan ubat lah cool fever lah air badak lah air kucing lah and all of that. Tp kau fikir tak husna, masa kau demam siapa ada? All of your friends. Semua. Ingat tak? Siapa masakkan bubur. Siapa yg letak kain dkat dahi. Siapa yg selimutkan kau. (Ni cerita kalau duduk asrama/hostel/kolej)

Kan? Selalu kita nak jeles benda yg lagi rendah yg kita pernah dapat. Buat apa kan? Buang masa. Hahahaha.
Kelakar lah. Kenapa aku tulis ni? Dah baca, jgn gelak tau. Kahkahkah.

Yang paling penting sekarang, lusa hari jadi saya. Dan malam rabu pada 8 january pukul 9.30 malamm, di rumah puteri AiB. (Bukan di rumah cheras obviously) saya ada buat sikit makan2, dan boleh dikatakan party lah. Ada mcm2 game dan hadiah. Sila silalah dtg bg yg free ;)

Happy becoming birthday to me!! May Allah bless my life. My family. My friends. My future life. I love myself. And i love you ;)

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam