takuuutttt.

Bismillah..

Hai. Tgh buat apa. Tadi mcm banyak benda nak cerita. Bila dah bukak blog, jadi blank. Selalu dah mcm tu. Org2 lain pun mcm tu jugakkan? Harap lah. Haha.

Motif tajuk takut? Hahaha. Macam2 kita takut sekarang. Yang paling utama..kita nak final exam dah! *goyanggoyang badan* rasa mcm sekejap je kan, lpstu final dah. Waahh. Kita sgt tak yakin kali ni. Carry marks kita, semua rendah2.

Nak bgtahu ibu pun serba salah. Takut tak dapat maintain. Ahhh. Tak suka perasaan mcm ni. Lepastu, rasa nak habis exam cepat tapi still tak baca buku nak final. Semua yg kita ckp ni membuatkan kita takuuutttt. Haha. Sangat. Ya Allah, permudahkanlah.

Yang kedua, mlm ni manchester united vs liverpool. Hahahhaa. Tak kelakar. Kita scroll2 TL ramainya sokong liverpool. Alaa nnt semua bash kita. Ish. Tak suka. Kita tak suka kalah. Sangat. Ah. Hahaha. Kita tak kisah nak kalah ke ape ke United tu, sbb bg kita, dia kalah ke dia menang ke, kita tetap akan sokong dia.

TAPI..... fans yg mnybbkan kita tak suka. Perasan tak kalau MU kalah ke menang ke, asyik kena bash je. Eee tak suka. <-- over. Fans yg over kan. Tahape hape. Pastu nnt, bila kita tweet sikit je pasal MU, nak bash kita jugak. Ee nyampah. Pastu fans yg lain sprti chelsea ke arsenal ke atau mana2 selain MU, bergabung, pastu kutuk2 MU. Ekelehhh waklu. Over lagi aku ni. Hahahaha.

Lagi2 kita ni prmpuan. Sudahlah perempuan. Minat MU pulak tu. Ahhh tak sukanya bila org bg persepsi "heyy minah MU ni. Entahh dia kenal ke tak pemain tu"

"Over lah minah2 MU ni. Saja tweet2 sbb nak tarik prhatian"

"Dah kalah tu dah lah. Takyah lah tweet, dah lah perempuan"

*nangis*

Tahape hape kan semua org? Dia tak tahu yg aku minat dari zaman david beckham lagi. Sampai sejarah MU pun aku kaji. Pasal bobby charlton semua tu. Kapal terbang terhempas semua. Dia tak tahu agaknya aku pergi liverpool pakai jaket MU dgn megah dan bangga. Padahal masa hari tu, ada prlawanan liverpool lawan ape entah dimana semua org pakai jersey magfa dan seangkatan dgnnya tentang liverpool. Dia tak tahu agaknya. Urghh. Hahahahha. Benci dgn diri sendiri kan bila jadi fanatik bola sepak ni. Pfft. Kenapa aku tak jd pemain bola jaring ? *rolled eyes*

Kita tggu je apa jadi kejap lagi. Apa pun terjadi, saya sentiasa di belakang. Xoxo. Hahahhahaha.

Haaa. Tweet td. Pasal pokok takkan bergoncang kalau tak ada angin yg tiup.

Erm. Td berborak dgn diri sendiri.

"Husna, knape kau mcm larikan diri dari Ali?" (Nama tipu)

(Smbil bukak twitter Ali) "ouh aktif jugak dia dkt twitter. Nak follow ke tak.? Tp dia mmg follow aku"

"Tak payah"

"Ouhh eh? Okayh" hahahahahahahha.

Tipu lah dulu aku tak rapat dgn fon. Tipulah. Tipu lah kalau aku ckp dulu aku tak ada tmpt mengadu. Tipulah aku ckp kalau dulu aku tak rasa dijaga.

Everythings in my life i'll told him. Family aku tu pun. Penceritaan mengenai family tu mnunjukkan aku percaya dgn org tu. Same goes kalau aku mintak tolong tntg sesuatu yg berkaitan nama aku sndiri. Kadang2 bukan taknak cerita, tp aku malas. Dan aku terfikir siapa aku nak cerita dkt someone. Kan? Mcm org nak dgr. Hahaha. Itulah.

Dan aku berjaya mengharungi masa2 remaja. Kahkahkah. Sebab tu aku ckp dgn kwn2. Aku nak kahwin dgn org yg tak prnh tgkp gmba dgn mana2 prmpuan lain. Sbb nnt aku jeles. Dan aku pun tak pernah buat. Lepastu aku tanya dieorg lagi... "ade ke zaman skrg?" Pastu gelak. Hahahahahhahaha. TypicalHusna.

Dan sebabtu, kalau ada org tegur dkt whatsapp ke, lagi2 twitter dan message, kadang2 aku balas ":)" je kan? Sbb aku taknak memulakan langkah lagi. Dan aku taknak jd org yg membalas langkah pertama org. Pada masa yg sama kita taknak jd sombong atau atau hipokrit. Gitu. Hahaha. Seperti yg kita ckp tadi, "poko tak bergoyang kalau tak ada org goncang dan angin yg tiup" hahaha.

Kita rasa cukup kot kita ada sorg dua kwn lelaki utk meminta prtolongan atau kalau nak tanya apa2. Kan? Kan? Ke skrg zaman milennium, di mana lelaki dan perempuan kena berkawan ? Tak kan? Kata dah zaman milenium, wanita juga pasti sudah hebat bukan? Hahaha.

Kita rasa kita dah matang. Kita dah semakin berfikiran optimistik bukan? Hahahha.

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam