nahh gedebuk

Bismillah.

Ahaks. Sekarang ni kita ada hobi baru. Semua hobi aku merepek repek. Kah3.

Khaleeda told me, if we off data plan, and at the same time, reply whatsapp, our last seen will not move. Ken? So i did it. Kahkahkah. Feeling retis sgt.

Tapi, bukan itu hobinya. Setiap kali exam, kita dah tak akan beli internet for the whole day. Aah I beli internet sehari rm2 tu jee.. so bila tak ada internet tu, i'll whatsapp-ed everybody and tell them what i dont like about them. Eh bukan. Maknanya, apa yg secara zahir dan fitrahnya, aku tak boleh ckp dgn dia akan hal2 tersebut. Ecewah.

Satu je dia punya risiko. Bila kau lupa nak padam and you suddenly, on your data plan. Hahaha. Tak pernah jd lagi lah dkt aku. Alhamdulillah.

Dan kalau slalunya, aku akan tulis sikit2 je, tp ada satu hari ni, sampai 50 ke 60 enter nya. Paham tak? Hahahaha. Panjang dia mcm mana.

Takk. Itu bukan tentang hati dan perasaan. Sebab aku takkan bagitahu org lain walaupun kwn rapat tntg hati dan perasaan aku yg sebetulnya. Dan hakikaktnya, bila aku sndiri yg tanya hati aku, hati aku pun tal dpt jwb. So obviously, its not about it. Ogeh? That is one.

Dua, kita cuba untuk mengadu. Untuk menceritakan apa yg terjadi all the way. Tapi kita tak sanggup. Sebab kita rasa, bila kita cerita, itu akan menambahkan lagi kerunsingan kita.

Tiga, kita tak tahan. Kita dilema mungkin. Kita rasa kita duduk tengah2. Lagi pun, kita tak faham apa yg terjadi sekarang. Kita tak tahu apa yg berlaku sebenarnya. Kita tak tahu apa yg berlaku dkt diri kita dan diri org lain. You know what i mean aite? Kita tak tahann. People always say this and that. So i just be like...whyyy??

Empat, kita dah tak tahan, dan kita taknak bgtahu sesiapa. Sebab kita tahu, reaksi yg akan kita dpt. Dan kita rasa drpd kita dpt reaksi yg 'malas nak layan' lebih baik kita pendam dan cerita sorg2 dkt sini tanpa ada yg membalas.

Ok. Thats all. Hahaha
Selamat membaca  ;)

Comments

  1. dey adik. akak pun dh ada blog. sila follow akak, k. kalau x jgn ngaku akk ni kakak awk....hahahhahha.

    akk nyer blog: theredhennafingers@blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam