*zip mulut*

Bismillah.

Pakcik2 abang2 kakak2. Aunties. Uncles. Baliklah cepat. Ramai yg tunggu ni. #PrayForMH370

betul jugak ckp bekas kapten tu, kita sering buat solat hajat sampai kita terlupa sesuatu. Solat taubat. Rintihlah. Pohonlah. Rayulah pada Dia. Dia sedang menguji kita saat ini. Dgn kehilangan lagi. Dgn rumors tentang negara lagi. Dengan keadaan negara yg sedang berpecah sbb politik lagi.

Bila tgk peta yg aku download, (download peta sbb nak tentukan destinasi berjalan.haha) malaysia ni kecik sangat. Sangat sangat. Kalau yg lain nak hentam tu, sekelip mata je.

Itulah. Doa. Sehebat hebat mereka pun, Allah lagi hebat kan.

.............  .....................

Kita tak tahu nak jwb mcm mana bila ada org tanya pasal "kau ada adik?" Lpstu buat muka terkejut. Hahahaha.

Camne eh nak ckp. Mcm ni lah. Aku dgn abg aku dua beradik. Dan aku anak bongsu. Dalam pada masa yg sama, aku ada adik2. Sbb aku tak menafikan kewujudan adik2 aku dlm hidup. Mmg dieorg adik2 aku. Hahaha.

Sebab tu, bila ckp soal kahwin, seronok ckp masa wedding ceremony, pasal kejadian selepas kahwin. Aku tak berapa suka sangat memikirkan tentang masa akad nikah. Sebab aku tahu, masa tu aku lah manusia yg paling rasa serba salah nnt. Ok. Tayah fikir pasal tu. Kita follow the flow je nnt. Kan atuk yg jadi wali? Hahhahahhahaa. Haih *sighhh*

Kita tak pernah mengeluh ttg hidup kita. Kita suka hidup kita mcm ni. Kita bersyukur dgn semuaaa yg terjadi. Itu penting. Haha.

Bai. #PrayForTarikhTasyri' hahahahahaha. Doakan final kita dgn kwn2. Lots of love. Muah.

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam