this week.mimpi menjadi realiti

bismillah.,

this week. hmm.

lepas spect mata hilang hari kamis tu, banyak benda lain yg berlaku. banyak sangat. banyak. sampai bila aku mengeluh banyak kali pun, terasa banyak lagi benda yang berlaku.

dah sampai masa Allah tegur cara aku. selama ni, aku bersenang lenang je. rasa semua benda betul. sampai satu tahap. Allah jentikkan sikit hati aku. baru tahu nak mengeluh semua. cuba kalau sampai bila2 kau tak dapat petunjuk husna.

*satu malam. aku mimpi. bukan mimpi hantu. bukan mimpi zombie. mimpi abang mesir dgn kwn2 kelas. sebab dlm mimpi tu, abg mesir jd watak utama. ohh dan tidaklah aku bermimpi kena kawin dgn abg mesir. tidak tidak.

rasa macam suasana form5 tu berlaku semula. bila hamdi duduk dekat depan kelas. bila hamdi mula attack aku. tapi bezanya dekat situ, rakan2 prmpuan kelas back up aku balik. aku ingat lagi. tapi, kali ni. semua perempuan berpihak dgn abg mesir. semua. satu kelas. aku jatuh terduduk ke, nangis meraung mcmna sekalipun, tak ada sorg yg dtg back up aku. tak ada sorg yg tenangkan aku.

aku teruskan nangis. aku mintak simpati dengan kwn2 perempuan.aku carik amar dengan khaleeda. tak ada. tade siapa back up. semua attack aku.

aku tersentak. bangun2 dari tidur, rasa mcm ada air dekat bulu mata. c'mon. husna susah menangis ye.so, hanya ada air jelah haha. aku pandang katil sebelah. khaleeda tgh tidur.... *


sem 2 sangat sangat sangat mencabar. semua benda. daripada soal belajar, hinggalah soal perhubungan persahabtan. berapa kali aku ulang, aku rindu sem 1.

aku rindu masa mula2 masuk. aku macam budak baik je. diam je. tak bising mcm sekarang. walaupun hipokrit. tp,aku suka. aku rindu masa semua org tak panggil aku 'cuna'. aku rindu najmi masa kelas ustaz wan. aku rindu hubungan dgn kawan2 masa sem 1. aku rindu masa tak ada gosip2 liar lagi, masa aku bebas main tembak2 tanpa ejekan lagi.. aku rindu masa twitter aku tak ramai budak kuis lagi. aku rindu segala-galanya masa sem 1.

aku dah over limit ni. aku tahu. aku baru sedar. sepatutnya tak jadi mcm ni. aku yg harus berhati-hati. maafkan aku.

bila2 kwn2 bercerita, aku tak dgr. aku main fon. aku main game. ah. bukan apa. kadang2.aku sengaja tak layan. kalau cerita pasal rakan kelas. erm. pertamanya, dia rakan kelas aku. keduanya, aku cuba bayangkan aku di tempat dia. memang. memang aku pun annoyed dgn dia. kejap2 sakit. kejap2 sakit. tapi, ohh c'mon. spe lg nak layan satu sama lain kalau bukan kita sndiri.

maaf kawan,sebab tak jadi yang terbaik. aku happy untuk aku sorg je. aku gelak sorang2 je. aku tak ajak korg happy sekali. aku buat korg bengang. maaf. mggu ni, memang mggu kemalasan aku. dan aku mintak maaf sekali lagi. aku ajar korg jd gila2,padahal korg tak suka. maaf dan maaf.


this week. end. alhamdulillah. go go away this week. i dont want meet u again. please go go away. and please dont come again. all i can say is..i'm sorry.

..........................................................................................
hahahahaha. the end. this is not a sad story in my life. this is just something that give me strength to continue my life. i love them! no doubt. whatever happen, i will always love them.

okayhh..welcome to the new week. may you and i can cooperate together. hopefully. and i've got new spectacles. welcome in my life my new hero!! moga spect lama dicucuri rahmat :') hahahahaha.

assalamualaikum. !
sayonara :)

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam