heyyy im 19 yooo! wassup maaann :D

bismillah.,

*hempas laptop.* asal tak boleh letak gambar ni? seteghes! haha

konichiwaa. hahahha. nilah akibat tgk cerita stlobeli cinta. nak ckp jepun dah. muka ala2 hindustan lps tu ckp jepun. mcm mana tu? ==' kurang sikit drpd hindustan lah. ermm.

husna kan, sekarang kan, dia dah layan cerita2 melayu jiwang2 karat ni + merepek kerepek ni. semua tajuk yg berunsurkan cinta,dia bantai. dasar punya kawan2. menghasut dan aku pun terhasut. habis semuaa filem2 bruce willis aku mereka hazafkan. dan gantikan dgn cerita2 ermm cerita2...cinta.

7 february nanti, filem baru bruce willis nak keluar. die. husna is die. mggu dpn tu aku final woii. jgn nak keluar filem baru sgt lah kannn. ku tak sangguppppp.....

minggu lepas hari jadi saya. hari jadi saya.heyy hari jadi saya. sayyy hai to 19!!!. 3 hari sebelum tu, aku tde mood pulak nak sambut. layaankannn.haha apa yg tertweet dekat twitter sepanjang 3 hari sebelum birthday aku, bukanlah aku yg mentweetnya. sebab, aku memang betul2 tade mood. mcm tiba2 taknak sambut.

sehari sebelum tu, hari selasa, eksaited tu dtg balik. berangan-angan lah..nnt nak buat birthday party yg best. ada 2 kek. jadah.haha. ada belon2. ada pommm pommm tuu..mcm birthday party princess! hahahahahha.

malam tu pulak, lagi beberapa jam je lagi nih. tiba2 dapat kol dr rumah atas, dieorg suruh naik kecuali aku. halamaakk korg ni, nak buat surprise ke? kan aku ckp.tak payah surprise2 ni. aku tak reti lah kene surprise. aku surprisekan org boleh ah. aku pun mkn lah maggi sorg2 dekat bawah. sadis betul.haha.

bila budak2 rumah aku dah balik, ehh tade pun surprise. hahahaha. laaa. rupanya budak rumah atas sakit. kuajooo! birthday aku woii.. sakit pulak. hahahaha. lawak gila lah time tu. sabar jelah bebudak kelas aku ni. =='

sampai lah pukul 12 tepat. tak tepat lagi. dpt kol dah. amboii..rupa-rupanya presiden batch aku. kot. hahaha..tak tahulah spe2 entah. hahaha. *flip flip flip hair* princess kan. hahaha. aku ada adik kembar kat sana. say haii to azri! haha. dia lagi teruk kene dgn kwn2. nasib baiklah aku ni princess. haruslah sambut pun dgn penuh sopan dan santun ye. haha.

pergi kelas dgn muka bahagia :) hahaha. eksaited ni. sebab semalam tu, dah hebohkan dekat semua org, yg esoknya hari jadi aku. hihi.


hari rabu tu, ada dua kelas je. so, lagilah best. kot2 petang tu kawan2 nak ajak keluar ke kan. hehehehe. dan2 dapat berita, petang ni ada kelas ganti. what the......ermm. pasrah dan redha jelah. maybe lect tu nak sambut birthday aku kan, mana tahukkk.

alaa takkan korg tak tahu ending dia. haruslah sebenarnya yg kelas ganti tu bukan kelas. tapi birthday party aku. alaa korg ni.

like seriously, selama 18 tahun sambut birthday, tde lagi surprise party. ermm agak terkejut. ermm. okayh.haha tak tahu nak cakap apa. terharu memang terharu. thank you so much guys :')

malam tu housemate baca yasin sama2. sempena aku dah masuk 19. haha. cakap dgn khaleeda " kau prnah baca yasin ke masa birthday kau?" then,khaleeda ckp "tak pernah pun. nnt birthday aku,kau buatlah jugak" hahaha. i will khaleeda. i will. thx to ain,fatin,nad,hani. wow. haha.

ada expo dekat bawah tu. aku beli jubah utk hadiah hari jadi aku. sweetnya aku dekat diri sendiri. eh? hahaa. aku dgn teah memang tak behave langsung semasa berjalan dekat expo malam tu. and thx to hilda, and everybodyyy. sebab layan kami. tak perasan pulak, ada budak lelaki bawah tu. kalau tak dah lama cover ayu dah. rasa2 ada tak budak 30 juzuk tu? ehh? hahahahhahaha.

and the rest is history.,

thx guys. i mean girls and boys asasi. mcm princess pulak aku. hahaha. tahun depan dah tak dapat sambut lagi birthday aku. mesti ada yg dah pindah. mesti semua dah lain2 kos. ahh. sedih ni sedih. apa2 pun, korg kene ingat 9 january tu :)

p/s: kata kawann..puihhh.

okayh. semoga Allah merahmati hidup saya. semoga tahun ini lebih baik dari tahun2 yg lepas. moga iman saya bertambah. moga akhlak saya semakin terjaga. moga saya berada dalam perlindunganNya. moga saya dapat menjadi 'baik'. moga saya menjadi anak solehah. moga saya diberi kesempatan untuk bekerja. moga saya menjadi mulimah sejati. moga saya menjadi kawan yg sejati. moga saya tak bermain dgn perasaan. moga saya menjadi orang,perempuan,muslimah yang berguna. moga saya mati syahid.  moga saya lebih dekat dengan Allah. moga semoga-moganya :)

ihiks. assalamualaikum ;)
sayonaraaa!

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam