ting tong *loceng pintu*

bismillah.

selalu title atas tu tak ada kena mengena pun dgn post yg bakal ditulis. kekeke sebab kehabisan tajuk. tak tahu nak buat tajuk ape lagi :)

"ada org direndam dalam cat yg gelap. yg lain ada yang direndam dalam cat satin atau emas. tapi, yang istimewanya hanya manusia yg special je, direndam dalam cat yg berwarna warni" - flipped

 
jangan tertipu dengan warna warni tu. jangan pernah sangka apa yg terdapat dalam warna warni itu. dalam banyak2 warna tu, terselit juga warna hitam. dalam banyak2 warna tu terselit juga warna emas. kadang-kadang, dalam banyak2 warna tu..ada satu yg dah rosak. :)

tapi..hitam, emas ataupun warna yg dah rosak tu, takkan mencacatkan sikit pun warna-warna yg lain. mereka terus berwarna warni. terus dan terus.

realiti..haha. sesuatu yang kita perlu tempuh. realiti yang aku bukanlah princess. realiti yg takkan ada putera raja dtg masuk meminang. realiti..yang dimana aku tak ada pun tongkat sakti. HAHA

kadang-kadang, berangan lagi best dari realiti. tapi, percayalah. Realiti tak pernah kejam dengan kita. cuma...kita sendiri yg kejam dengan hidup sendiri.

 
kita suka lalu dekat padang kuis. (bila tak hujan) lalu situ sambil nyanyi lagu 'tinggi-tinggi gunung kinabalu' sambil pandang langit. (sambil mengelak daripada kemuncup)
 
satu hari nanti..mesti kita akan rindu tmpat tu. macam mana kita rindu smakl. mcm mana kita rindu jalan2 dekat smakl. mcm mana kita rindu musolla smakl. 

tu la..dulu taknak hargai. poyo ckp..nak keluar smakl cepat2. bosan lah. apelah. puii 2 kali untuk husna..HAHA

assalamualaikum. :))

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam