*gelak sopan*

bismillah.,

tak kira. minggu ni,kita nak update banyak2 jugak. tak kira! *hentak kaki*

first of all.. ecehhh mcm nak present eng pulak. segan rasanya present eng haritu.. haha nak cakap yg najmi dah pindah. haha dia pindah jordan en.,tu bukan main point dia sebenarnya. HAHA

aku nak cerita..aku ngan khaleeda masuk kuis ni..kteorg tak kenal sesiapa pun. kecuali najmi, wawanyob ngan amar. itu jelah makhluk Allah yg kami kenal. sebelum masuk sini, disebabkan najmi dah masuk lagi awal.. banyak jugaklah kiteorg tanya dekat dia. aku lah yg banyak tanya. cuaakk kot nak masuk tmpt baru.

daripada pakaian sampailah kepada barang2 yg nak dibawa. ada satu hari tu..aku tergelak..sebab aku tanya dia,nak bawak tudung mcmne. dia lelaki..lepastu aku tnye pasal tudung. hahaha nasib baik dia bagi jwpn yg bernas.

pastu,bila dah masuk kuis..,rasa macam smakl jugak lah. sebab ada tiga org kan. so, kalau aku dengan khaleeda nak apa2..mcm nak tnye ape2..kiteorg bbm najmi je. sbnrnya tak minta pape pun..tp mcm gosip antara 3 org. mcm sikit2 ckp abg ni mcm ni.. kakak ni mcmtu.. mknn dia tak sedap..mknn dia mahal. ha lebih kurg lah.

lepastu,bila dah orentasi, dia bahagi2 kan kelas. aku ngan khaleeda dpt kelas b. najmi kelas c. yg kelakarnya, khaleeda suruh najmi tukar kelas ngan wawanyob. sebab masa tu wawanyob nak kelas c. hahaha agak kelakar lah bila ingat balik. memandai je aku ngan khaleeda ni. nak kelas dgn najmi punya pasal.

lepastu,masa najmi bg tazkirah kat depan. haha ni lagi kelakar. semua budak perempuan takut. suara dia kan besar.pastu muka pulak garang.. lepas prjumpaan tu je..kalau nak ckp pasal najmi..bila dieorg tanya mana satu najmi..ade je yg jwb..alaa yg garang masa liqa' asasi tu..hahahaha. kelakar. aku ngan khaleeda hanya mampu tergelak.

rindu asrama. rindu kelas tingkat atas sekali. *eh? tiba2* hahahaha lepastu najmi dah pindah. aku lah yg terasa dgn ketiadaan dia kat kuis tu. yela sikit2 aku PING dia..zack ngan khaleeda berlanggar pun..aku yg bgtau. hehehe. *muka tak bersalah*

rasa mcm insekiyo sikit. tapi bukannya insekiyo ape sgt..nak ckp dia jaga kiteorg tu taklah. kitaorg yg jaga diri sendiri. tapi..,entah. mcm entah. hahaha aku pun tak tahu nak explain mcmne. ermmm mcm tu lah.

mcm tulah cte dia. hahaha sekarang kalau nak becerita guna fb jelah. nak gosips ke ape ke. haha tp bagus jugak dia g sana..nnt tde lah cerita gosips kiteorg tersebar dekat org lain. kekeke. eh tp guna fb bole..ermmm..

 
mann bila dengar lagu ni..terus teringat aras 3 bangunan sekolah. aku pun tak tahu kenapa. gaaah! kita main kejar2..nyorok2..marah2..satu batch kat situ. taknak tulis semua yg kita dah buat. nnt mesti sorg2 menitis air mata. ahh tak suka! sedih aku ngan khaleeda,,aku tahu ada yg lagi sedih..*gelak kejam gila* sabar yee dayah. hahaha lagi 4 tahun,pulanglah najmi ke tanah air. hahaha aku masih lagi tak dapat menyelesaikan nombor2 mereka. sadis betul sherlock holmes ni. haihh. hahahaha all the best najmi dekat sana. semoga selamat pulang. kekeke. balik nnt jgn bwk bini jordan pulak. haha. pffft. esok. kita nak update lagi! tak kira! ada bnyk lagi cerita ni. HAHAHA

assalamualaikum! :)

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam