thiszz izz me. :)

bismillah :)

hello world. selamat tengahari sayang semua. assalamualaikum!.

kita balik lagi minggu ni :) kita guna wifi rumah ni lagi minggu ni :) kita sempat lagi jumpa family kita minggu ni :) alhamdulillah :)

kawan2 dekat U macam mana? weee :D semua dah dapat sesuaikan diri kan. kita tak hafal jadual kelas lagi. plus tak ingt mana satu kelas ni mana satu kelas tu. nasib baik ade khaleeda. HAHA ikut belakang die jelah. one fine day nnt,saya berdikari lahh..halla halla!

ouh,haritu ade perjumpaan. najmi jadi mc yo. suara dia kan ala-ala warder penjara kan. haihh. lomah lutut den. mcm nak marah je. dgn secara spontannya,trauma saya utk masuk dlm prjumpaan dtg. almaklumlah,5 tahun ade perjumpaan batch..dan sepanjang 5 tahun tu asik kene marah. so kau nak expect ape bile ade org marah2 msa prjumpaan yg keenam kan.

tp..saya tepis perasaan tu. sebab saya tahu..kat kuis sana, saya baik. bukan setakat tu je. sopan santun pulak tu. ditambah pula dengan ayu plus tak suka mencapub. kekeke dan saya rindu mereka. ouhh goshh..kdg2 saya rndu nak kene marah..kdg2 saya rindu nak kene pndg slack dan yg paling saya rindu..,kwn2 saya dtg back up saya. mann..*wipe tears*

aku bukan lah sopan sgt. ayu tu jauh lagi. nak jadi ustzah? hmm hmm hmm. dan aku bukannya seorang yg bole berubah secara drastik. takk. kdg2 tak berubah pun. aku lebih selesa mcm ni. purdah dgn aku? hmm hmm. sombonglah aku kalau ckp aku tak dapat hidayah lagi..aku tak dapat petunjuk lagi..

dahh..aku dpt hidayah Allah. aku dpt petunjuk Allah. aku masuk smakl. suasana islamik. aku diajar asas2 agama. diteruskan dgn masuk Kuis. still. masih belajar agama. jadi celah mana lagi aku nak ckp yg aku tak dpt petunjuk+hidayah. cuma..hmm hmm.

pkaian. HAHA berpurdah...*geleng kepala* kalau dr kecil saya diajar berpurdah mungkin tak mustahil. but please..i don't want. saya tak nak. thizz izz mee yknoww. maybe,one fine day. but i think,hmm hmm hmm.

isi kandungan blog?. HAHA banyak yg lagho kan? banyak yg tak berfaedah. but still,this is my blog. my online diary. my opinion about something. my stories. my gossiipzz. and everything. bukan taknak berubah kpd yg lebih baik.content yg dpt mmberi pengajaran.atau b'dakwah semua. tapi..

alasan. aku dah tahu baik buruk. aku dah tahu dosa pahala. but still. buat bnda sama. mesti korg kata,ahh alasan semata-mata. please understand me. saya memerlukan ruang utk bernafas. saya tak nak jadi hipokrit. tapi,kdg2 permulaan sebuah perubahan bermulanya dgn hipokrit. but please..:/

mcmni pun,saya masih lagi memerlukan sokongan. bimbingan.nasihat yg berterusan. kdg2 paksaan. saya tak kisah. asalkan utk agama. yeee..kalau dulu kene paksa turun qiam. saya tak kisah. mmg saya merungut. saya blablabla. tapi,sekurg-kurgnya saya turun sbb kene paksa. and slowly,drpd paksaan jd ikhlas. paksalah saya..paksa. i don't care. but u know rite how to communicate with me. ?

and exsmaklian 20th gen. please know that i really miss y'all. lagi2 ramadhan yg akan tiba esok hari. ouhh mannn..dlm mggu ni je berapa kali aku t'ingt korg. and take care. jaga diri jaga iman syg2 semua. be a good girls/boys. jgn buat perkara luar batasan. we're not in the school anymore. no more ust abduh,no more pn rafidah..abi..ckgu hisamuddin. pandai2 jaga diri yee. ingat batas semua. esp, ikhtilat kita. batas antara lelaki perempuan. please remind this.please husna,remind this! please. u go guys :)

till then,assalamualaikum.

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam