dilema

Assalamualaikum.


Ceh mcm dak2 baik pulak bila bagi salam dkt blog ni. Selalu main terjah je.

Aku rasa mcm nak private kan blog ni. Hahaha. Sebab sekarang, kelas aku tgh buat project IT, yg memerlukan semua org ada bussiness blog. Dan aku takut bila tgh2 cari blog kawan2 yg menjual tu, nnt blog yg ni pulak muncul. Dahlah nama blog yg akan aku buat tu maira jugak. Ahh. Malu. Hahahaha.

Tapi utk delete blog ni tidak mungkinlah. Banyak cerita kot. Walaupun semua tu cerita mcm budak2 kan ? Hahaha. Lantak.

Sekarang ni tgh dilema lah. Nak private ataupun tak. Alaa kalau private, nnt kwn2 yg lain pulak yg tak dpt mengikuti prkmbangan semasa kak maira. Walaupun dah bnyk kali post dan simpan dlm draft. Hahahahahaa.

Erm. Maybe akan private dan maybe tak. Tgk lah mcm mana.

Kalau aku tak sempat lagi private, dan andai kata dlm masa yg sama kwn2 yg tak pernah jumpa blog ni, terjumpa, kita berharap kwn2 tak baca lah previous post. Hahahaha. Bukan tak boleh tapi malu. Sebab mcm budak2 sangat. Nak delete syg. Gitu. Haha.

Kalau ada pasal hati dan perasaan ke, abaikanlah. Dah kena reject kann skrg. Hahaha.

Kalau ada pasal sedih2 ke, ingatlah kak maira ni bukanlah pari2 yg sentiasa happy go lucky. Aku ni cuma manusia biasa yg ada rasa sedih marah dan jugak gembira. Hahaha. Yoss yoss nyaaa aku ni.

Kalau ada benda yg mcm bdk2, buat dek je lah. Aku ni mmg mcm ni. Face to face pun mcm ni. Dlm alam maya pun mcm ni.

Ogeh ?

Nnt lawat2 lah blog kasut saya yee.
Adios !

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam