IronLady

bismillah.

puihh. kata IronLady. IronLady mana ada nangis. cembeng semua. mana adaa. mana adaa... IronLady kuat. setakat masalah hati dan perasan. ekeleehhh boleh tepis dengan sekali pandang je lah.

"lepastu, yg kau assume macam2 tu kenapa?"

"mana ada assume. dah selalu jadi. mula2 bagi harapan. lepastu dgr cerita tu cerita ni. takpe. hati ni dah biasa kecewa"

"kalau kata dah biasa kecewa, kenapa keluar juga walau setitik air mata kau tu?"

"Mana ada."

"Poyo. Smlm kan dah prgi forum cinta monyet tu
 Sebelum2 ni pun, sbnrnya kau dah tahu, mcma nak handle kalau perkara ni jadi. Takkan tu pun tak reti!"

"Dah air mata nak keluar. Takkan nak paksa suruh jgn keluar. Dahlah air mata ni susah keluar. Leganya bila keluar walau setitik"

*terdiam* "air mata tu mahal"

"Rindu."

"Takkan kau nak rindu prkara yg bukan hak kau. Jangan! Syaitan tu memang suka mainkan hati2 kita!"

"Aku rindu AiB. *kesat air mata* aku rindu kakak mimi. Aku rindu masakan dia. Aku rindu nak lepak malam2 dgn budak2 perempuan. Buat homework sama2. Pegi cafe sama2...pergi program sama2...

Aku rindu nukman, irfan,abg mesir, akim, asyraf, sood, safuan, mizi, aziq, zhorif, zack, zuhri, syazwan... aku rindu kelas...

i dont know, i just miss them..."

otak terdiam....hanya diam. Esok kembali semula menjadi IronLady.


Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam