cerita spm!

bismillah.,

aduhh tibe2 malam ni mate susa na lelap plak..kiah3 slalu kalau balik rumah pantang nmpk comfter tilam bantal sume , pkol 9.30 aku da tdo . hehe nasib lah badan esok kau yg na tusyen. ngantuk padan muke !

spm lagi 4 paper . rase mcm baru je jab paper BM semalam . ouh tak boleh buat ayat gramatis sgt ni . na kene bace bio ngan chem pulak . phy dah konfem2 aku pasrah dan tawakal kannN . 
okey fullstop . 

cadangnye ta nak balik pun mggu ni . aduii bnyk halangan lah kan kalau duduk rumah dan ingin membace buku . asik2 gado ngan anak buah . lpas tu nnt aku yg kene marah . ok bile dah kene marah mule lah leleh tangkap syhdu ckp kat dlm hati yg sepatutnya aku ta patut dpt semua ni kanN! aku sedar aku sape kat rumah ni . ha ayat ni la yg aku ta suke dgr hati aku ckp ! ok next topic !

hati oh hati . knape lah kau lembut sgt hati . kdg2 aku pon ta phm dgn kau ni . sumpah tak tipu ! kejap benci pastu ok pastu benci . ouhh ! ouh hati aku ta kesah kau na mcmne . tapi aku takut kau je yg melalak ta tentu pasal nnt . cukuplah kisah yg lepas jd pengajaran . jgn biarkan pisang berbuah dua kali ! kalau buah pulasan tape lah jugak ! bole aku lahap skali ! kadang2 ALLAH ta bg kita yg 'baik' tu tapi dia sediakan utk kita yg lebih baik ! ALLAH tak pernah kejam lah hati . jgn risau ! 
lupekan segale-galanya ye hati . biar lah org na buat ape . tetapkan pendirian tau hati . henfon tu kalau boleh bawak lah lari jauh2, jgn simpan num yg mugkin boleh bawak engakau sakit lagi..tau hati ! ingat pesan aku ni,sbagai tuan kau !

results! saya redha dgn awak ! apa yg ALLAH bg , sye amik . sye da berusaha semampu yg bole . ;)

lame giler blog ni dtgglkan . nasiblah tuan amik SPM . tape2 mulai 14/12/2011 , siaplah ! akan ku postkan sebanyak yg boleh ! kalau bole satu jam ade 3 post ! kui3! 

be yourself ;) mungkin are ksilpn typing . maaflah day sebulan ta main computer ., 

love yea!

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam