Memang ta perasan.

Bismillah.,
Sng je bile kite semua ckap "cari ksalahan atau klmahan diri sndiri dulu baru kita lihat org lain" . Tp tahu tak yg semua tuh hanya kate2 shaja . Kadang kala kita yg suka menilai org . Kita yg suke mengkritik org lain . Kita yg suka mengejek org lain tanpa sedar . Kita tak pernah lihat pun klmahan diri kita . Kekurangan diri kita . Apa kata kita biarkan sahaj dia dgn hidup dia . Ta prlu na mengkritik sana sini . It just waste ur time dude ! Bukannye kita bole mngubah ape2 pun dgm hanya melihat kekurgn dan sekaligus mngejek dia.. Biarkan org lain dgn hidup mereka sndiri . Jika anda semua ta reti utk menegur tidak perlu tegur . Just close ur mouth n t8 care urself jela .,

Sempena spm yg bakal menjelang ini,saya ingin meminta maaf kpd semua manusia yg masih hidup di dunia ini ., kerana kadang2 saya ta perasan pun yg secara ta sengajanya saya mngutuk atau berkata mengenai mereka . Yela tibe 2 jumpe dekat mall kan entah sape2 entah .. Dan seluruh warga sekolah yg amat prihatin trhadap kami plajar tingkatan lima . Saya tahu sebagai plajar yg ala2 hipokrit ini saya bnyk melakukan salah . Antaranya:

1) selalu ta ikut peraturan asrama iaitu balik SELEPAS pukul 6 ptg .
2) kadang2 pergi sekolah mlm2 ta pkai stokin . Hew2 ( na g tnds je pun!)
3) meniru graf org semasa peperiksaan sdg dilangsungkan
4) berkate mengenai guru sprti kasutnye,bajunya,dan segale-galenye.. Hehe
5) selalu lawan ckp pak cik sayuthi.
6) selalu mmberontak bile ade prtukaran peraturan skola yg amat mmbebankan .
7) lawan ckp warden,esp ust aziz . Hihi
8) banyak lg dan ta trkira.

Saya harap kslhn2 saya di atas ini spnjg lima tahun mnetap di asrma dan skola dpt dimaafkan oleh warga skola drpd makcik cleaner hinggalah kpd abi . Saya hanya mnusia biasa dan seorg remaja yg mmg suka melawan kata drpd mnjadi budak baik . Itu telah mnjadi sifat natural saya . Maafkan saya . Saya brharap dpt berbakti kpd skola ini bila saya dah keluar atau da kerja atau da tua nnt . Insya allah . Hahaha ayat cam perli je hek2..

Kpd kawan2 nnt la kat skola ea kita slm2 .. Salam ;)

P/s: hey dude ! Na tahu tak ? Aku bangge dilahirkan begini. Aku bangge aku ta putih dan aku bangge dgn segale-gale yg ade pd aku . And u! Don't be jeles with my life ! Aku bahagia kerana AKU BAGAIKAN PUTERI! Manje? Ahh mmg! Haha

Love yea!

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam