whattt?

Bismillah.

Hahahah. Tak ada tajuk sebenarnya. Tu yg tulis 'whatt?' Mcm cool kan? Tak? Ok.

Dlm kepala otak sbelum bukak belog kan, bnyk sgt cerita. Bila dah bukak, haa amik kau. Blur tak tahu nak tulis apa.

Hidup ni kenapa kena buat keputusan eh? Lepastu kenapa sesuatu keputusan tu sgt mempengaruhi keadaan selepasnya. Nama pun hidup husna. If you not make any decision, it's not life. It's lifeless. Ahha!

Aku ni bukan jenis yg suka mengadu dkt kaum selain aku. Ahh. I mean lelaki lah. Bukan tak pernah. Aku takdelah sesuci seperti kapas putih yg tidak digunakan lagi. Hahaha. Tp, dsbbkan 'pernah' tu lah, aku lebih berhati hati. Ahhh. Smlm kereta rosak tak boleh start kat nilai 3 tu pun aku taknak telefon kwn2 lelaki. Tp disebabkan aku ada dgn kak fiza, automatically, akim and the rest ada lah. And thnks to them. Blerghh, #TypicalGirl. Tak tahu apa2 pasal kereta -.-

Bukan faktor 'aku ni siapa je. Tak perlulah aku yg bgtahu'. Kan husna? Kan?

Lepastu nnt jeles sorg2. Hahaha. Ok yg tu kelakar. Sangat. Eh td serius, ni gelak terbahak bahak pulak. Bru nak berlagak serius sampai akhir post. Pfft husna.

The conclusion is, i am tired for making many decision in last two weeks. Last week. And this week. Kepala otak penat sgt. Kalau setakat keputusan, (nak makan ke tak,) takdelah kisah sgt. Ni soalan2 susah mcm (nak kahwin ke tak?) Eh of coz nak. Hahaha.

Bak kata ust Don, kita ni dah besar. Kena pandai buat keputusan sendiri. Takkan org nak tentukan kehidupan kita.

 Allah sentiasa tolong. Percayalah. Sepanjang minggu2 yg mmerlukan aku buat kputusan ni, aku rasa aku lebih dkt dgn Allah. Yelah kan, nak mntk tolong siapa lg. Kwn2 hanya boleh mendengar. Org sekeliling hanya boleh melihat. They are not in my shoes. Allah will give the best answer(s) . Believe me.

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam