selamat pengatin baru.

bismillah.

kita rasa dah laama sangat kita tak bukak blog. lama kan? tak eh? kita rasa lama lah. hahahaha. almaklumlah laptop ni asyik hang je. tunggu masa nak kena hempuk je ni. tp 3 minggu lepas aqil dah hempuk dah laptop ni, jadi jgn risau. T.T

nak cerita pasal apa pun, dah tak tahu dah. sbb bnyk sangat cerita. dan semua dah lupa. ni pun nasib baik ada saki baki ingatan. kah3.

last post pasal apa eh? aku rasa banyak je cerita2 dekat post2 aku ni yg perlu disambungkan atau mempunyai part2 yang perlu disempurnakan. tapi, biasalah orang busy...haisy. hahahah.

okayh. masuk tajuk. ni cerita sebelum masuk sem 2. hahahah berkurunnya cerita. tp takpe. kita ceritakan aje. kahwin kakak sopia. gambar please...*petik jari*



aku bergerak dari rumah pukul 9.15. drift ke rumah khaleeda sampai pukul 9.45. memandangkan hari tu hari sabtu, aku pun keluarlah awal, sebab nnt jam. kau paham paham jelah jalan KL ni kalau hari sabtu. hahaha. jammed dia kalah siput. pfft.

bertolak dari rumah khaleeda pukul 10. nenoneno, akhirnya sampai juga di balai polis setapak. tadaaa. ouhh sopia anak polis. makanya kami pun masuk. parking2 je depan flat dieorg, kakak sopia merangkap pengantin perempuan dgn mak pengantin perempuan masuk kereta kelisa ittew. malu ah ittew. pengantin naik kete somel ittew..


hihihihihi. lepastu bertolak lah kami ke masjid. atas ni muka takuttt. takut lah. nak akad nikah. sobs. sebelum kami masuk ke dalam masjid, kteorg gegosip dulu. tanya kak wani mcm2. macam mana boleh jumpa abg wan semua. haaaa...tgk nama tu. teruja kan?? sama kann? kejap2. tak habis cerita lagi. 

duduk2 dalam masjid sementara dgr imam tu baca khutbah nikah and so whatever yg pada hakikatnya, kteorg tak dengar pun. ahaks. 

tapi kteorg amik gambar. ahaks. 

dan...


itulah ceritanya. lepastu terus abg wan pusing pandang ayah sopia. pkcik ahruman....

pkcik ahruman : mohd syazwan, aku nikahkan kau dgn anak aku siti syazwani bt mohd ahruman dgn mas kahwin seribu ringgit tunai.

abg wan : aku terima nikahnya....

haaaa! sama kan nama dieorg. gilos comelos. hahaha. aku tak habis2 teruja. yela aku ni jarang sikit nak jumpa pasangan nama sesama ni. ihuks.

lepastu tangkap2 gambar semua, kami pun pergi lah makan. lapar kot!


haa tu semua keluarga sopia. cuma pkcik ahruman je tde. dia dah pergi layan tetamu. adik2 sopia boleh dikira rapat lah dengan kiteorg. lagi2 hanan. sampai2 kat rumah je terus jerit... "kakkk husnaa!" haha. comel. 

dulu rapat jugak dgn abg2 sopia. si ajis. halim rapat ngan khaleeda je. hahaha. dah kenapa aku cerita family dieorg ni?.

itulah ceritanya. lain kali, ada masa saya jenguk lg eh belog ni. kot2 saya ke dah kahwin nnt. eh? k tak tipu jeee. 

:)

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam