tinggi tinggi gunung kinabaluu :)

bismillah.,

"penulisan kene matang sejajar dengan umur yg semakin meningkat." ahh persetankan semuanya. matang tak matang. aku nak tulis jugak. pada hakikatnya aku tahu, kawan2 aku telah berkembang. pembaca-pembaca pun dah berkembang walaupun Ya Allah merepeknya belog ni hanya Dia yg tahu.

ni juga salah satu risiko yg aku amik sebab letak link belog merata-rata dan juga url belog yg senang. bukan apa, nanti ssenang kawan2 lama nak tahu p'kmbgn aku. bukan tak nak tuka url,tp leceh. selama aku tulis pun,aku mcm bayangkan yg aku bercerita dekat depan musolla SMAKL siap dengan gaya sekali.

walaupun kadang2 dekat depan musolla tu, tak ada siapa yg mendengar,tapi,aku tetap bercerita.begitu juga blog aku. nampak tak kerinduan aku pada mereka. ahhh persetankan semuanya.

orang baru,baca blog..mohon..mohon jangan bercakap tentang post2 lepas. mcm budak2 kann post semuaa..haila2. memang aku tak nak padam. rugi je masa aku dulu2 kalau aku padam semua post tu. post tu lah kenangan2 aku.

rasa mcm nak padam pun ada jugak blog ni. malas nak tulis. malas nak bercerita. tapi bila fikir balik. ahh sayangnya. bila lagi aku nak bercerita dengan mereka kan. walaupun hakikatnya cerita dalam ni hanyalah 10 peratus yang aku tulis.

teringat hari nak balik cuti raya hari tu. kalau tahun lepas mesti semua semangat.  hari last mana ada belajar. kemas dorm. kemas kelas. barang Masya Allah. banyak tak terkira. dekat asrama dekat sekolah dekat kelas ada lagu raya. kelas pulak, siap ada lampu liplap. lagi semangat nak raya. malam sebelum tu gotong royong asrama. setiap batch ada kenangan mereka sndiri.

lepas tu dpt duit raya. drpd ckgu2. itupun kalau bernasib baik. kalau kita kamceng ngan cikgu. seronok. sekarang? memang berbeza. sebab tu aku tak nak padam post2 yg dulu. padam post2 yg dulu ibarat aku padam memori2 aku dengan mereka. :)

****************************

perempuan memang hati sayuu sikit. u know what i mean rite? hati batu.keras rasa mcm taiko segala alam..tapi sayuu dia tu still ada. bila nak b'ckp tu beragak lah. jgn main lepas je. tak guna nak touching2 dengan org mcm kau. nama penuh aku mcmne pun kau tak tahu. jumpa pun kita tak pernah. rasa mcm buang masa kalau bertouching dgn kau.

tak marah.tak touching. tapi mood tu hilang. we must know our limit. kalau kau budak2 skola aku,yg dah kenal lima enam tahun tak kisah. aku faham tu.bdak skola aku mmg mcm hareemm sikit. kutuk mngutuk prkara biasa. sbb dah biasa dgn merekalah aku tak kisah.tapi ni..nak ckp 6 bulan pun tak sampai. harap,kau fahamlah maksud tu.

boleh je nak bergila-gila dgn aku.selama ni pun,mcm tu jugak. tdelah nak cover ayu ke macho ke ape pun. tapi tu lah...tiba-tiba semalam mcm tu pulak jdnya. haihh. mohon lepas ni,aku lebih tahan dgn gurauan kau :)

*********************************

ok lupakan. haha balik kampung elok2 semua.
ucapan raya next post!
mucho love from me :)
maira da balboa..HAHA motif balboa?? taaaakk fahaaamm! kekekekeke :D

Comments

  1. la cik mirah touching ke...huhu sorry!.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam