beronggeng di cheras =)

bismillah.,

anda ade mase2 yg bosan tak? of course la ade kan.jd saya ade satu cdgn utk menghilangkan bosan2 anda tersebut...kahkahkah!

jwpnnye adelah
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
v
mari masak désert! 

hari tuh saya  di blog PARIS saya suda ajar care dan bahan2 utk masak roti bakar tradisional brsama aiskrim kannN..simple dan sgt mudah bg org yg ta tahu memasak sprti saya ini. jd hari ini saya ingin bgtahu anda semua yg saya dan kawan saya berjaya siapkan satu balang dadih! HAHA (dadih je pon!)

dadih ni kami beri nama strawberry jelly sweet dream. ini kerana bile anda telah mkn dadih yg kami buat ini anda akan t'ingt-ingt sehingga msuk ke dlm mmpi! believe me,HAHA kami da msukkn ramuan rahsia di dlm dadih ini..ramuan rahsia ni sgt susa na dpt jd anda jgnlah tnye di mana saya dpt yea..;)

na tgk dadih yg kami buat.ha tgk lah dgn model2 ni skali.,selamat menjamu mata ;)




baju,tudung dan seluar disponsor oleh maira khabri =)

love yea!

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam