memang!

bismillah .,

hola ! boringg ta tahu na buat ape . alang2 duk dpn komp ni baik aku merepek merapu meraban kat sini sekejap . almaklumlah da lame ta menghupdate! HAHA

kemlsan utk mengupdate post2 di blog ni smakin berleluasa di dlm diri . jauh hujung sanubari amatlah aku teringin utk mnceritakan segala-galanya.. hehehe mantop! tp mls sggu nak menaip dan mmbzirkn tenaga duduk di hdpn komp smbil merosakkn mata yg da smakin rosak ini.

takziah utk  nuna ! semoga roh ayah awak dicucuri rahmat .

ayah! mulai saat ni adik akan jd pengawas ayah dlm bidang pemakann . ayah tak bole mkn sesuka hati . ayah hnye bole mkn nasi dan sayur shja . air tin apetah lg . kalau ayah beli jugak biar adik yg mkn . ayah! ayah jgn degil ckp adik ! ayah kena ikut perintah adik . kalau ta ayah kene hukuman mandotori . adik kecik lg ! adik ta nak ayah pergi . adik ta sedia lg ! ayah jgn na ngade2 tgglkn adik ! ayah nak kene potong kaki ke ? ayah kate nak g haji ngan adik kan . cukup lah sekali ayah msuk hospital ! lps ni ayah ta bole sentuh pun mknn manis ! lps adik spm nnt adik jge ayah . tggu tau ayah lg bape hari je ! pastu adik nak blaja masak mknn yg sdp tp tak manis . khas utk ayah ! hehe ;)

kawan2! jgn pndg saya hanya di luaran ! pndg dlmn saya juga dan saya sgt inginkan nasihat dr kalian ! mmg saya tutup segalanya di luar tp mne tahu hati saya kotor . bantu saya ye kwn2 . jgn cume hnye beri pujian . sbb pujian boleh melalaikan saya ;) doakan saya bila keluar dr kepompong sekolah !

awak,insya-allah kalau ade jodoh ade lah kan ! kalau tade pun tak kisah . allah sebaik-baik penentu !

mood : habis spm.. hehe ;)

jmpe lain kali nnt ! love yea

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam